Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت : در انتخابات بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، یک هیات اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در نظر گرفته شد و با توجه به آغاز فرآیند انتخابات شورای‌های شهر و روستا از دی ماه پارسال، فعالیت ما هم از همان زمان شروع شد و از آن زمان جلسات متعددی با نهادها، سازمان‌ها و عوامل اجرایی انتخابات برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در حوزه برخورد با تخلفات انتخاباتی جلسات متعددی با نهاد‌های نظامی و امنیتی برگزار کردیم و جلسه‌ای هم با ستاد برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی که ریاست آن برعهده رئیس دادگستری استان است، داشتیم.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه با همکاری خوب عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سطح استان تخلف یا جرمی را شاهد نبودیم، اما بعضا مشکلات حادث شد که با پیگیری‌های صورت گرفته در کمترین زمان رفع شد.

مفید تاخیر در بازگشایی برخی شعب انتخاباتی را از جمله این مشکلات عنوان کرد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا فرآیند رای گیری در انتخابات امسال از ساعت هفت صبح آغاز شد، اما در برخی شعب به دلیل بروز مشکلاتی شاهد تاخیر در بازگشایی آن‌ها بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته عمده آن‌ها تا ۷:۳۰ و نهایتا برخی شعب تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه بازگشایی شدند.

او گفت: در خصوص انتخابات شورا‌های شهر و روستا هیچ مسئولیتی برعهده شورای نگهبان نیست و نظارت در این زمینه برعهده مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری داوطلبان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس