Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن معنوی مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا سه شنبه شب در نشست مطبوعاتی که در این مؤسسه برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی مؤسسه دارالزهرا در سال ۹۰ گفت: این مؤسسه تحت اشراف دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی با هدف آموزش تخصصی و کاربردی مسائل دین و ابزار‌های تبلیغ در دو واحد خواهران و برادران راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در این مؤسسه تحصیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا عنوان کرد: افراد توسط معاونت تبلیغ مؤسسه برای تبلیغ به مناطق مختلف کشور به صورت خانوادگی اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام معنوی عنوان کرد: در دوره بلند مدت مباحثی در زمینه عقاید، جامعه‌شناسی تبلیغ، روانشناسی، کلاسداری، اصول مشاوره، فرق، ادیان و مذاهب، فن خطابه، مهدویت و مدیریت فرهنگی تبلیغ، سواد رسانه، مدیریت رسانه، مکاتب اهل سنت، نقد فرقه‌های غربی و شرقی و تربیت فرزند آموزش داده می‌شود.

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا با اشاره به دوره‌های مختلف تبلیغی گفت: دوره‌های بلند مدت دو ساله با ۲۱ موضوع و دوره کوتاه مدت فصلی در قالب یک یا سه موضوع و دوره تخصصی یک ساله در یک رشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام معنوی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت تئوری نیست بلکه کلاس‌ها به صورت کارگاه‌های عملی برگزار می‌شود، گفت: آموزش‌های مؤسسه تحقیق محور است و هر موضوعی که آموزش داده می‌شود دانش‌پژوه باید تحقیقی ارائه دهد و کنفرانس علمی با حضور اساتید برگزار کند.

او وجود مهد قرآن ویژه خردسالان سه تا ۶ سال را از جمله مزایا ذکر کرد و افزود: امکان نگهداری فرزندان در مهد فراهم است و حضور زوج‌ها به صورت همزمان در دو واحد مجزا انجام می‌شود.

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا تصریح کرد: قشر نوجوان، جوان، مدارس، دانشگاه‌ها در اولویت این مؤسسه هستند. پیش از مسئله کرونا هر ماه اعزام به مناطق صورت می‌گرفت، ولی اکنون در هفت استان مشغول فعالیت هستند که از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام معنوی تصریح کرد: استقبال خوبی از فعالیت‌های مؤسسه صورت گرفته و تا چند ماه آینده سایت آموزش غیر حضوری و اپلیکیشن موبایل برای استفاده دیگر افراد علاقه‌مند راه‌اندازی می‌شود.

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا به فعالیت تشکیلاتی در تبلیغ اشاره کرد و افزود: در هر منطقه یک سرگروه وجود دارد که معضلات شناسایی و در اتاق اندیشه‌ورز طرح‌هایی تصویب و نیرو‌ها اعزام می‌شوند تا زمانی که معضل را ریشه کن نکنند از منطقه برنمی‌گردند.

حجت‌الاسلام معنوی از برگزاری دوره تخصصی تبلیغ (دو ساله) ویژه خواهران و برادران خبر داد و افزود: این دوره در قالب فن خطابه، اصول مشاوره، سواد رسانه، روش کلاسداری، عقاید، نقد تصوف، تاریخ شیعه و مهارت‌های تبلیغی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا یادآورشد: داشتن پرونده مرکز مدیریت، اتمام پایه هفتم، سابقه تبلیغ، قبولی در مصاحبه شفاهی، حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط ثبت‌نام برادران و مدرک دیپلم (کلاسیک یا حوزوی)، قبولی در مصاحبه شفاهی و حداکثر سن ۳۵ سال ویژه خواهران در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام معنوی با اشاره به مزایای دوره تخصصی تبلیغ گفت: اعطای گواهی پایان دوره، کمک هزینه تحصیلی، حمایت و اعزام به مناطق تبلیغی، مهد قرآن (جهت خردسالان)، فضای آموزشی مناسب، بهره‌مندی از اساتید برجسته، امکان حضور همزمان زوجین در مؤسسه و به کارگیری افراد مستعد در امور آموزشی و تبلیغی و پژوهشی از جمله مزایای این دوره است.

حجت‌الاسلام معنوی با بیان اینکه گواهی این مؤسسه در دیگر نهاد‌های حوزوی معتبر است، گفت: مؤسسه در طول ۱۰ سال کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و فعالیت آن تنها آموزشی نیست بلکه همه فراگیران در حوزه‌های پژوهشی، تبلیغی و رسانه فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام معنوی یادآور شد: ثبت‌نام دوره تخصصی تبلیغ از طریق سایت www.daralzahra.ir انجام می‌شود و شروع کلاس‌ها از سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغ سال تحصیلی جدید حجت الاسلام معنوی دوره تخصصی تبلیغ برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای