Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که لیگ برتر و جام حذفی در ایران هنوز در حال برگزاری است و سپاهان هم در هر دو لیگ مدعی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود، باشگاه پورتیموننزه پرتغال خرید ایرانی خودش برای پست دروازه‌بانی را قطعی کرد و پیام نیازمند، گلر ۲۶ساله سپاهان رسما به‌عنوان دروازه‌بان فصل آینده این تیم پرتغالی معرفی شد.

زمانی که تیم ملی در بحرین حضور داشت، چند خبرنگار پرتغالی حضور نیازمند در پورتیموننزه را قطعی می‌دانستند ولی او ترجیح داد این خبر را تکذیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باشگاه پرتغالی سرانجام روز دوشنبه از خرید ایرانی‌اش رونمایی کرد. در مطلبی که در سایت باشگاه پورتیموننزه منتشر شده، مدت قرارداد پیام نیازمند تا سال۲۰۲۴عنوان شده و همچنین ۱۰میلیون یورو حق فسخ برای این بازیکن درنظر گرفته شده که عدد عجیب و غریبی است و نشان می‌دهد پورتیموننزه خیلی به آینده نیازمند و درآمدزایی از فروش این بازیکن امیدوار است.
به نوشته وب‌سایت پورتیموننزه، در پرتغال باشگاه‌های مختلفی برای جذب این بازیکن با یکدیگر در رقابت بودند و در نهایت نیازمند این تیم منطقه آلگراوه را انتخاب کرد؛ نیازمند که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹حاضر بوده فوتبال خود را از باشگاه پیکان آغاز کرده و بعد از آن به سپاهان پیوسته است.

درخشش در همین تیم اصفهانی و حضور دائمی در جمع مدعیان لیگ ایران باعث شد تا او در نهایت لیگ پرتغال را انتخاب کند. گفته می‌شود باشگاه سپاهان برای حفظ نیازمند مبلغ ۱۲میلیارد تومان را برای یک فصل به این بازیکن پیشنهاد داده ولی نیازمند این پیشنهاد را رد کرده ‌است. این در حالی است که نیازمند برای بازی در پورتیموننزه مبلغی حدود ۱۳۰تا ۱۵۰هزار دلار دریافت خواهد کرد. این دروازه‌بان که تاوارس (مربی سابق دروازه‌بان‌های سپاهان) نقش مهمی در بردن او به پرتغال داشت، بر اساس شنیده ها از یک مبلغ قابل توجه برای ماندن در لیگ برتر ایران گذشته و حالا در فوتبال اروپا دنبال هدف‌های جدیدش خواهد بود. او بدون شک درصورت صعود ایران به جام جهانی می‌تواند یکی از ۳دروازه‌بان ایران در قطر باشد.

   جانشین نیازمند از استقلال می‌آید
سپاهان از همین حالا درصدد انتخاب جانشین برای پیام نیازمند است. آخرین اخبار حاکی از آن است که سپاهانی‌ها با رشید مظاهری گلر نیمکت‌نشین استقلال مذاکره کرده و حتی با این دروازه‌بان به توافق رسیده‌اند. مظاهری در این فصل عملکرد بدی در استقلال نداشت ولی مدتی است که در این تیم نیمکت‌نشین شده و به دوستان نزدیکش هم گفته که قصد ماندن در استقلال را ندارد. گفته می‌شود باشگاه سپاهان به مظاهری مبلغ ۱۰تا ۱۲میلیارد را پیشنهاد داده و طرفین به توافقات کلی دست پیدا کرده‌اند. با از دست دادن نیازمند، انتخاب مظاهری می‌تواند برای سپاهان انتخابی مطمئن و بی‌دردسر باشد، هر چند که باشگاه استقلال هم حاضر نیست به‌راحتی او را از دست بدهد.

کد خبر 614291 برچسب‌ها باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه سپاهان دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • حضور امدادگران در سیل کاشان