Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان امام‌جمعه خرم‌دره گفت: توسعه خرم‌دره متناسب با ظرفیت‌هایش نبوده است.

حجت‌الاسلام‌حسین‌علی زاهدی‌پور شامگاه روز گذشته (۲۲ تیرماه) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه برای به دست آوردن توفیق، ابتدا باید زمینه آن کسب شود و این زمینه از خدا خواسته شود، اظهار کرد: زمینه‌ساز توفیق الهی این است که خود را موعظه کنیم و موعظه و نصیحت خیرخواهان را بپذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه خطیر مسئولان اشاره کرد و افزود: کسی که مسئولیتی دارد در معرض خطر بیشتر قرار داشته و مهم‌ترین خطر، خطر دوری از معنویت است. همچنین شخصی که مسئولیتی دارد دچار لغزش‌گاه‌هایی می‌شود که دیگران از آن بری هستند؛ چراکه اگر مسئولان بتوانند خود را از این لغزش‌گاه‌ها دور نگه دارند نتیجه آن، اعتماد مردم و تربیت جامعه و سلامت جامعه خواهد بود.

امام‌جمعه خرم‌دره با یادآوری اینکه اگر مسئولان خود را از لغزش دور نگه ندارند، اصلاح جامعه از نظر مادی و معنوی ممکن نخواهد بود، ادامه داد: این مسئله را نباید فراموش کرد که اگر مردم از ما مسئولان راضی نباشند قاعدتاً سعادت اخروی نصیب ما نخواهد شد و عاقبت به خیری مسئولان در گرو دعای خیر مردم است.

زاهدی‌پور در ادامه به حدیث دیگری از امام جواد (ع) اشاره کرد و متذکر شد: تا زمانی که دین در راس نباشد، انسان نمی‌تواند به سعادت فردی و اجتماعی برسد و وجود این بودجه‌ها و بحث و نیز گفت‌وگو کردن در رابطه با آن‌ها نشان از این است که دین در حاشیه بوده و توجه چندانی به آن نمی‌شود.

امام‌جمعه خرم‌دره در ادامه با تبریک سالروز ازداج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بر آسان‌گیری‌ ازدواج تاکید کرد و گفت: تلاش بر این است که ازدواج‌های آسان بیشتر شده و طلاق‌ها کمتر شود و حال آن‌که این امر تا زمانی که دین در متن زندگی فردی و اجتماعی قرار نگیرد، میسر نمی‌شود.

این مسئول بر لزوم شفافیت در بودجه تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه مسئولان از شفافیت در بودجه امتناع می‌ورزند؛ در حالی که بالاترین مدال مسئولان خدمت‌گزاری به مردم است و نمونه  خدمت‌گزاری، شفافیت در مسائل مالی است.

وی ادامه داد: اعلام نشدن بودجه از سوی مسئولان به دو دلیل می‌تواند باشد. یکی لایق ندانستن مردم که به تعبیر امام باقر (ع) نشان از بدترین خلق بودن آن مسئول است و دیگری داشتن سوءنیت‌هایی در رابطه با جابه‌جا کردن بودجه است.

امام‌جمعه خرم‌دره بر گران اجرا شدن پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه پروژه‌ها گران اجرا می‌شود، این امر باید کارشناسی شده و ریشه‌یابی و در نهایت حل شود؛ چراکه مشکل بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره همین گران اجرا شدن آن‌ها است.

وی بر محرومیت این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اینکه خرم‌دره دارای امتیازات قابل قبولی از نظر جغرافیایی است، در عین حال دارای محرومیت نسبتاً بالایی بوده که باید حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان توسعه خرم دره امام جمعه خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

ابوطالب شفقت هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان می‌توانند نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟