Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آوج گفت: در راستای پیشگیری و کاهش سرقت در مناطق مختلف آوج، دوربین های مداربسته در 15 روستای این شهرستان نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان آوج به ریاست علیرضایی فرماندار و با حضور سرهنگ منصوری فرمانده، جانشین و معاونان نیروی انتظامی، بخشداران، سرهنگ حسامی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع شهرستان، جمعی از نمایندگان ادارات و شهرداران در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرت الله علیرضایی در این جلسه اظهارداشت: سرقت یک آسیب و پدیده اجتماعی است که دلایل و علل مختلف و متعددی دارد و هرچقدر جوامع به سمت تحول و تغییرات اقتصادی، اجتماعی و جمعیتی حرکت می کنند، نظارت ها و کنترل های سنتی و اجتماعی ضعیف شده و فضا و زمینه برای ارتکاب سرقت افزایش می یابد.

وی افزود: سرقت در اجتماعات و محیط هایی چون شهرستان آوج بیشتر معطوف به امکانات و اموال عمومی، بیت المال و تجهیزات ادارات دولتی است که به نظر می رسد نظارت، حساسیت و احساس مسئولیت اجتماعی در این زمینه ضعیف است.

فرماندار شهرستان آوج  تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان آوج با کمتر از یک درصد میانگین سرقت ها،امن ترین شهرستان استان قزوین است اما باید با اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی عمومی، گشت زنی های مستمر و نصب دوربین های مداربسته در نقاط حساس و محورهای استراتژیک عرصه را بر سارقان تنگ تر و کرد و ریسک این گونه فعالیت ها و اقدامات بزهکارانه را بالا برد.

در ابتدای این جلسه از آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته درخصوص پیشگیری و مقابله با سرقت در سطح  شهرستان توسط فرماندهی و جانشین نیروی انتظامی شهرستان، بخشداران و نمایندگان ادارات گزارشی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری آوج شهرستان آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان