Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:07:02 GMT

سهام آمریکا پس از انتشار گزارش تورم افت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۷۴۳۴

سهام آمریکا پس از انتشار گزارش تورم افت کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آمریکا در پایان معاملات دیشب (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) پس از انتشار گزارش تورم این کشور در ماه ژوئن افت کردند.

طبق گزارش وزارت کار آمریکا تورم این کشور با رشدی فراتر از انتظار روبرو شد و شاخص اصلی تورم با بیشترین رشد در ۳ دهه اخیر روبرو شد.

شاخص‌های سهام آمریکا قبل از انتشار این گزارش رشد کرده بودند و به رکوردهای تاریخی جدیدی دست یافته بودند اما پس از انتشار آن همه سود روز خود را از دست داده و در محدوده منفی بسته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانگین صنعتی داو جونز ۱۰۷.۳۹ واحد یا ۰.۳۱ درصد افت کرد و به ۳۴٫۸۸۸.۷۹ واحد بازگشت.

اس‌اندپی ۰.۳۵ درصد افت کرد و به ۴٫۳۶۹.۲۱ واحد رسید، در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۳۸ درصد از ارزش خود را از دست داد و در ۱۴٫۶۷۷.۶۵ واحد بسته شد.

با وجود افت شاخص‌های سهام آمریکا زیرشاخص تکنولوژی توانست رشد کرده و به رکورد تاریخی جدیدی دست یابد. تمام زیرشاخص‌های دیگر افت کردند و در این میان شاخص املاک با بدترین افت روبرو شد.

‌ کد خبر 5257530

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام امریکا بورس وال استریت نرخ تورم قیمت دلار وزارت نیرو شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران قطعی برق وزارت راه و شهرسازی طرح ملی مسکن وزارت جهاد کشاورزی قطع برق قیمت نفت کالاهای اساسی بورس تهران نیروگاه برق وزارت صنعت معدن و تجارت سهام آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • سرگیجه با آمار تورم
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید