Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمد قطبی در جلسه هماهنگی خانه فناوری‌های فرهنگی مشهد و اصفهان وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به معرفی برخی فعالیت‌های این مرکز پرداخت و ابراز داشت: کاریزمن، قدمگاه ایده پردازی و رویدادی ملی است که از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند و انتظارمان این است که در سال جاری، شعب این مرکز برنامه‌های خود را پیش بینی و پیشنهاد دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بخش سوم از فعالیت‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، مدرسه فناوری فانوس است که از جهت فنی متمرکز هستیم اما از جهت تولید و مصرف می‌تواند در سطح کشور انجام شود، کما اینکه برخی از محتواهای این اپلیکیشن در قم و بخشی دیگر در اصفهان تولید شده است.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان اینکه خدمات مدرسه فناوری فانوس به صورت ملی ارائه می‌گردد، افزود: نسخه دوم اپلیکیشن فانوس در آینده نزدیک بروزرسانی می‌شود که بخش‌هایی به آن افزوده خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به درگاه پرداخت، پرونده آموزشی، آزمون و صدور گواهی اشاره کرد.

وی یادآور شد: تلویزیون اینترنتی فانوس، از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است که در نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی خواهد شد و برنامه‌های وبیناری و سمیناری را به صورت آنلاین پیش می‌برد.

حجت الاسلام قطبی اظهار داشت: مبادی، از ویژگی‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق است که در فهرست مبادی‌های اعتباربخشی شرکت‌های خلاق شناخته شده ایم و با توجه به ملی بودن این مرکز، ارائه این خدمت، فارغ از اینکه شرکت دریافت کننده اعتبار از هر کجای کشور باشد، ارائه می‌شود.

کد خبر 5257177

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی اپلیکیشن فعالیت های قرآنی شهادت امام جواد ع حجاب و عفاف قرآن معرفی کتاب فضای مجازی مهد قرآن امام جواد ع دفتر تبلیغات اسلامی اعمال ماه های سال ماه ذی الحجة حوزه علمیه قم هیات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها