Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال بانوان بعد از دو سال در مسابقات کاپ آسیا شرکت می‌کند که 16 تا 26 آبان ماه در کشور اردن برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: این مسابقات بعد از دو سال 7 تا 14 نوامبر برابر با 16 تا 26 آبان ماه در کشور اردن برگزار می‌شود و تیم‌های ایران، لبنان، اردن، قزاقستان، ازبکستان، سریلانکا و فیجی تا الان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی برگزاری اردوهای تیم ملی را منوط به تائید رئیس فدراسیون دانست و افزود: ما برنامه‌های تیم ملی را برای برگزاری اردوها هماهنگ کرده‌ایم و منتظر تائیدیه طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هستیم.

متشرعی با اعلام برگزاری چهارده مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی درباره شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت: لیگ برتر خیلی قوی برگزار شد و از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت خوبی بود و باتوجه به برگزاری لیگ خوبی که داشتیم امیدوارم نتایج بهتری را در عملکرد بازیکنان در اردوها ببینیم.

 

گفتنی است؛ جلسه رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال با شایسته متشرعی، سرمربی تیم ملی و فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون امروز برگزار خواهد شد.

بسکتبال بانوان بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال بانوان بسکتبال بسکتبال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال