Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:05:38 GMT

انسداد موقت تونل حیران در محور اردبیل به آستارا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۸۱۱۶

انسداد موقت تونل حیران در محور اردبیل به آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی صبحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز تا ۲۸ تیرماه تونل حیران در محور اردبیل - آستارا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر مسدود خواهد شد.

وی افزود: این انسداد موقت به‌دلیل انجام عملیات تعمیر سیستم روشنایی، پاکسازی کانال‌ها، شست‌وشو و لکه‌گیری مسیر داخلی تونل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام مسیر جایگزین تونل حیران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند در مدت یادشده از مسیر کنارگذر تونل حیران تردد کنند.

صبحی بیان کرد: راهداران پرتلاش استان اردبیل به‌‌صورت مستمر و شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و در قالب طرح راهداری محوری خدمات لازم را به مردم عزیز ارایه می‌دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی صبحی تونل اردبیل آستارا تونل حیران تونل حیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟

تین نیوز

بیش از دو سال است آسفالت تونل کندوان، توسط «عوامل راه ساز»، «تخریب و لایه برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود. این در حالی ست که شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه ساز»، «تخریب و لایه برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت هاست، توسط عوامل راه ساز، «تخریب فنی» شده است.

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می کند که برای شیشه های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می کند. در مقابل، اخیراً «چراغ های مخفی رنگی در بخش هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر