Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی از اجرای دومین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان گچساران خبر داد گفت: این طرح امسال به مدت ۴۴ روز اجرا شد ۳۰۰ مجرم در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: با مشارکت یگانهای انتظامی شهرستان وباهماهنگی مراجع قضایی طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در گچساران به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرو: در این طرح  ۲۵ نفرقاچاقچی ، ۸۶ نفر معتاد ، ۴ نفر ازاراذل و اوباش دستم بر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران ادامه داد: ۳۲۳ دستگاه انواع خودرو، ۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف که برای مردم  مزاحمت ایجاد می کردند در این طرح توقیف وبه پارکینگ انتقال یافت.

موسوی بابیان اینکه دراین طرح ۱۸۵ نفربدلیل ارتکاب به جرائم مختلف بخصوص جرم سرقت و غیره دستگیر و ۴۷۰مورد حکم جلب نیز اجرا شد، تصریح نمود: در این طرح ۵۸ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از ۶۵۰ واحد صنفی بازدید که تعداد ۲۹ واحد صنفی پلمپ وبه بیش از ۱۸۷ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس دراجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰موارد رابه پلیس اطلاع دهند تادرکمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمین متخلفین اقدام شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت اجتماعی کشف سید محمد موسوی سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد