Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد شروع می‌شود که ۲ باشگاه زندی بتن کلاردشت و اهورای بهبهان اعلام کرده اند که در مسابقات فصل آینده شرکت نخواهند کرد. زندی بتن به خاطر عملی نشدن قول‌های مسئولان استان مازندران تصمیم به کناره گیری از رقابت‌های لیگ برتر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به خاطر شکایت باشگاه شاهین کرمانشاه هنوز وضعیتش برای حضور در رقابت‌های فصل بعد مشخص نیست. اهورای بهبهان هم دیگر تیمی است که به خاطر مشکلات مالی تصمیمی برای شرکت در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر ندارد.

نکته عجیب ماجرا این است که هر ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و اهورای بهبهان روز دوشنبه در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و حتی حریفان خود را در هفته اول شناخته اند.

در همین رابطه آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ما درباره این که آیا نامه‌ای از سوی باشگاه‌های زندی بتن و اهورای بهبهان مبنی بر کناره گیری از مسابقات لیگ برتر به سازمان لیگ ارسال شده است یا خیر، اظهار داشت: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هنوز هیچ نامه‌ای به صورت رسمی به سازمان لیگ ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید

بازیکن تیم ملی فوتسال جوانان به مس سونگون پیوست

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره این که آیا شاهین کرمانشاه  قرار است به جای زندی بتن در مسابقات فصل بعد لیگ برتر شرکت کند، بیان کرد: باید این سوال را از مسئولان ارگان قضایی پرسید. این موضوع در حوزه اختیارات سازمان لیگ فوتسال نیست. طبق ابلاغیه‌ای که به سازمان لیگ ارسال شده است، ما هم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر را روز دوشنبه انجام دادیم. همان طور که گفتم تا الان هیچ نامه‌ای مبنی بر جایگزینی تیم شاهین کرمانشاه به دست ما نرسیده است و باید از ارگان‌های قضایی سوال کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال مسابقات لیگ برتر لیگ برتر فوتسال شاهین کرمانشاه اهورای بهبهان سازمان لیگ زندی بتن نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که توافقات در حال انجام است تا با وزارت ورزش برای حق پخش به نتیجه برسند و در شش ماه آینده این اتفاق رقم خواهد خورد و آئین نامه تقدیم دولت خواهد شد.

جبلی در ابتدای صحبت های خود گفت: تبریک صمیمانه می‌گویم به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس، آرزویی که پس از سالها اتفاق افتاد و می‌خواهم این مژده را به همه هواداران ورزش بدهم که در حال تدوین آئین‌نامه ای هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهیم کرد.

جبلی اعلام کرد که برای حق پخش مسابقات تلوزیونی در حال توافق با وزارت ورزش هستند و گفت: بر اساس برنامه هفتم حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که ما و وزارت ورزش آئین نامه ای را برای تعیین تکلیف حق پخش تقدیم دولت بکنیم و روی پیشنهاد مشترک ما توافق داریم با وزارت ورزش و فکر می‌کنم که این اتفاق رقم بخورد و تکلیف حق پخش مشخص شود.

جبلی همچنان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری و مسابقات فصل آینده فوتبال ایران تمام مسابقات فوتبال در استان های مختلف با تجهیز شدن واحدهای سیار با کیفیت HD و کارگردانی بهتر به مرحله پخش برسد.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال