Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-



مدیرکل درآمد شهرداری کرمانشاه گفت: پرونده مؤدیانی که به شهرداری بدهی دارند، به کمسیون ماده ٧٧ ارسال می‌شود و ماهیانه دو درصد نیز جریمه به آنان تعلق می‌گیرد.

ناصر حمیدی اظهار داشت: بنابر مصوبه جلسه کمیته درآمدی که به ریاست دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه برگزار شد، مقرر گردید شهروندانی که از پرداخت عوارض و بها خدمات ( نوسازی، پذیره، پسماند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.) خودداری می‌کنند، پرونده آنان جهت سیر مراحل قانونی، به کمسیون ماده ٧٧ ارسال شود.

وی افزود: کمسیون ماده ٧٧ محلی برای بررسی اختلاف میان مؤدیان و شهرداری است که پس از بررسی پرونده ها، اقدام به صدور رأی می‌کند و این رأی به واحد اجرای ثبت اداره ثبت ارسال می‌شود.

مدیرکل درآمدی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اداره ثبت نیز براساس آن رأی، نسبت به توقیف حساب بانکی، خودرو و هرگونه نقل و انتقالات ملک اقدام می‌کند.

حمیدی ادامه داد: مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه موظف اند که نسبت به ارسال پیش آگاهی مؤدیان از بدهی های خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت: درصورت عدم پرداخت این عوارض و بها خدمات، علاوه بر طرح در کمسیون ماده ٧٧، بصورت ماهیانه دو درصد جریمه دیرکرد به بدهکاران تعلق می‌گیرد، لذا از شهروندان درخواست داریم که نسبت به پرداخت به موقع بدهی های خود ( امسال و سنوات گذشته) اقدام کنند تا مشمول چنین جرائمی نشوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088356

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • اسب آبی نر پس از ۷ سال ماده از آب درآمد! (فیلم)
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود