Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوفا به صورت جدی قصد دارد پرونده آشوب هواداران انگلیسی در فینال یورو ۲۰۲۰ را بررسی کند. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، رفتار نامناسب هواداران تیم ملی انگلیس در فینال قهرمانی اروپا مقابل ایتالیا عواقبی را برای این تیم به همراه داشته است.

بعد از حوادث فینال قهرمانی اروپا بین ایتالیا و انگلیس، اتحادیه فوتبال اروپا یک سری پرونده‌های انضباطی علیه اتحادیه انگلیس برای جرائم هواداران خود آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که یوفا روز سه‌شنبه اعلام کرد: زد و خورد، پرتاب اشیا،  اختلال در هنگام پخش سرود ایتالیا و به آتش کشیدن در اطراف ورزشگاه چهار موردی است  که مدنظر این نهاد است. این موارد توسط کمیته کنترل، اخلاق و انضباطی یوفا رسیدگی می‌شود.

علاوه بر این یوفا یک بازرس اخلاقی و انضباطی برای بررسی حوادث درگیری هواداران در مقابل و در ورزشگاه تعیین کرده است. ده‌ها نفر سعی کردند روز یک‌شنبه بدون بلیت به ورزشگاه ومبلی دسترسی پیدا کنند. ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی گاهی اوقات صحنه‌های آشفته‌ای را در میان جمعیت متراکم نشان می‌داد. بر اساس گزارش‌ها از ورزشگاه، تعدادی از افراد بدون بلیت، صندلی دارندگان واقعی بلیت را اشغال کردند. 

اتحادیه فوتبال رفتار هواداران را “کاملاً غیرقابل قبول” توصیف کرده و اعلام کرد که با مقامات علیه هر کسی “که به طور غیرقانونی وارد ورزشگاه شده است” همکاری خواهد کرد. طبق گفته پلیس، ۸۶ نفر به جرایم مختلف دستگیر شده‌اند که ۵۳ نفر از آن‌ها در ومبلی بوده‌اند.

انگلیس در فینال روز یک‌شنبه در لندن مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی ۳-۲ شکست خورد تا هم‌چنان در حسرت قهرمانی در یک رقابت معتبر بماند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوفا تیم ملی فوتبال انگلیس یورو 2020 یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین

هواداران تیم فوتبال سلتیک گلاسکو بار دیگر به حمایت از مردم فلسطین پرداختند و با در دست گرفتن پرچم فلسطین حمایت خود را از فلسطینی‌ها اعلام کردند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم