Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوفا تیم منتخب برترین بازیکنان یورو ۲۰۲۰ را بدون اعلام کریستیانو رونالدو منتشر کرده است. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، پس از فینال قهرمانی اروپا در روز یک‌شنبه، یوفا یازده نفر برتر مسابقات را اعلام کرد. قهرمان اروپا ایتالیا با پنج بازیکن قدرت خود را نشان داده است و اما در عین حال بهترین گلزن کریستیانو رونالدو غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج بازیکن از تیم ملی ایتالیا و سه بازیکن از انگلیس در تیم نهایی برترین بازیکنان هستند که روز یک‌شنبه به پایان رسید. دروازه‌بان و قهرمان نهایی جانلوئیجی دوناروما به عنوان بازیکن این مسابقات روز سه‌شنبه توسط اتحادیه فوتبال اروپا اعلام شد. هم‌چنین دو مدافع لئوناردو بونوچی، لئوناردو اسپینازولا، جورجینیو و فدریکو کیزا مهاجم ایتالیایی دیگر بازیکنان تیم مانچینی در تیم منتخب هستند. برای انگلیس دو مدافع کایل واکر و هری مگوایر و هم‌چنین رحیم استرلینگ در بین تیم منتخب هستند.

از بین دو تیم حذف شده در نیمه نهایی، اسپانیا و دانمارک، هر یک توانستند یک بازیکن در این تیم داشته باشند. پدری ۱۸ ساله از تیم اسپانیا و پیر امیل هویبرگ از دانمارکی‌ها در این تیم هستند و بالاخره روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی تنها بازیکنی بود که به نیمه نهایی راه پیدا نکرد ولی در تیم منتخب رقابت‌ها حضور دارد.

تیم منتخب برترین بازیکنان یورو ۲۰۲۰:

دوناروما (ایتالیا)، واکر (انگلیس)، بونوچی (ایتالیا)، مگوایر (انگلیس)، اسپینازولا (ایتالیا)، هویبرگ (دانمارک)، جورجینیو (ایتالیا)، پدری (اسپانیا)، کیزا (ایتالیا)، لوکاکو (بلژیک)، استرلینگ (انگلیس).

این در حالی است که کریستیانو رونالدو و پاتریک شیک با زدن ۵ گل توانستند عنوان آقای گلی مشترک این رقابت‌ها را نیز به دست بیاورند ولی در این فهرست حضور نداشتند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا جانلوییجی دوناروما لئوناردو بونوچی یورو 2020 تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!