Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به توافقات مشترک بین فدراسیون‌های کشتی ایران و ترکیه، تیم کشتی فرنگی جوانان این کشور برای برگزاری اردوی مشترک ۲ هفته‌ای با فرنگی کاران جوان کشورمان در خانه‌ی کشتی شهید ابراهیم هادی حضور دارند.

بر این اساس تیم ۳۰ نفره ترکیه روز شنبه گذشته وارد ایران شد و از روز یکشنبه در حال برگزاری تمرینات مشترک با فرنگی کاران کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جوانان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که طی روز‌های ۲۵ تا ۳۱ مردادماه در شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید

وعده پاداش به آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران پس از کسب مدال المپیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری و عضو شورای شهر نقاب گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۰ کشتی گیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پنج وزن به رقابت پرداختند.

ملک خواهی  افزود: با توجه به حضور کشتی گیران دارای عناوین کشوری و صاحب نام در گود‌های مطرح مانند زینل خان سطح رقابت‌ها بالا بود و رقابت سختی بین کشتی گیران وجود داشت.

وی گفت: برای سه نفر هر وزن جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.  

علی کریم آبادی شهردار نقاب نیز با اشاره به ظرفیت چند منظوره گود مشاهیر گفت: گود مشاهیر در وسعت ۴۰۰۰متر مربع ظرفیت ۵۰۰۰ تماشاگر را دارد و برای ساخت این گود اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان هزینه شده است.

براساس اعلام رای هیات داوران  دروزن۶۶کیلوگرم به ترتیب حمیدچادرنشین، احسان رمضانی و مهدی قدیمی اول تا سوم شدند در وزن۷۴کیلوگرم امیرحسین کمایستانی، علی مردانی و علی گلزاده مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در وزن۸۴کیلوگرم حامدقرائی، مجیدمحمدآبادی و رضا پارساپور صاحب مقام شدند و  در وزن ۹۶کیلوگرم به ترتیب امید ساعدپناه، مجیدقائمی و سیدجلال موسوی و در وزن ۹۶+ کیلوگرم بهزاد اعتمادی، علی بتوئی و حمید نقیب به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است