Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین واگذاری همزمان ۲۰۷۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور گفت: مقام معظم رهبری عبارتی را فرمودند مبنی بر اینکه مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست؛ بلکه همه مردم، بخش های دولتی و غیرولتی و سازمان های انقلابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چه ممکن است در سطح کشور باید خدمات مربوط به بهزیستی را گسترش داد و از نیروی مردم برای گسترش خدمات حداکثر استفاده را کرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی سازمان بهزیستی در قبال جامعه هدف خودش توانمند سازی جامعه هدف است که بحث اشتغال و مسکن از مهمترین آنهاستن. نهضت ایجاد مسکن و احداث مسکن برای جامعه هدف سازمان بهزیستی یکی از مبارک ترین فعالیت های سازمان است که با کمک دستگاه های مختلف در سطح کشور عملی شده است وگرنه بودجه سازمان برای احداث مسکن آنقدر کم و ناچیز است که امکان کارهای بزرگ در این حوزه برای جامعه هدف را محدود می کند.

قبادی دانا بیان کرد: کل بودجه مسکن سازمان ۶۵ میلیارد تومان است که با قیمت های امروز در مسکن در شهرها و روستاها تعداد محدودی مسکن را می شود با این بودجه ساخت و احداث کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی تا کنون ۱۴۲ هزار واحد مسکونی تسهیل گری شده و در اختیار گروه های هدف قرار گرفته که گروه های هدف ما معلولان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای دو عضو معلول، زنان سرپرست خانوار، فرزندان مستقل شده و بهبود یافته گان از بیماری اعتیاد است.

تکمیل می شود....

کد خبر 5257765 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری وحید قبادی دانا بهزیستی مسکن سازمان تامین اجتماعی شهرداری تهران شورای شهر تهران ازدواج ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران صنایع دستی سازمان امداد و نجات هلال احمر وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی غلامحسین محسنی اژه ای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان بهزیستی جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر