Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهت حضور در نشست نهایی ثبت نام کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو ، سرپرست و جمعی از اعضای کادر سرپرستی وارد توکیو شدند.

به گزارش ایلنا، طبق روال بازیهای آسیایی و المپیک ثبت نام نهایی اعضای کاروان های مختلف (DRM) یک هفته قبل از آغاز بازیها و با حضور سرپرست کاروان در محل برگزاری بازیها (Olympic Village )  برگزار می شود که به همین منظور دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو به همراه فرید فتاحیان ، فاطمه موسوی زاده ، حمید سلامی و مهدی چراغی اعضای کادر سرپرستی عصر روز گذشته وارد توکیو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست از ساعت ۹ صبح امروز به وقت محلی آغاز شده و تا عصر ادامه خواهد داشت.

در این نشست ID  کارت و کارت شناسایی تک تک اعضای کاروان ورزشی ایران از جمله ورزشکاران ، کادر فنی ، کادر پزشکی ، کادر خبری ، مسئولین و کادر پرستی نهایی خواهد شد و مواردی از قبیل اسکان تغذیه، استفاده از سالنهای تمرین ، حمل و نقل و سایر موارد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک