Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق پرسپولیس معتقد است برخلاف استقلال در این تیم آینده نگری وجود دارد.

ناصر ابراهیمی مربی سابق تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی حساس این تیم در برابر استقلال تهران درجام حذفی گفت: این بازی همیشه یک بازی حیثیتی بوده است و هیچ ارتباطی با جایگاه دو تیم ندارد. دو تیم حاضر هستند کل فصل بازی های خود را ببازند اما در این بازی پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر من این بازی حساس ترین شهرآورد تاریخ خواهد بود. پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ با سپاهان است و رقابت جذابی دارد استقلال نیز که قهرمانی لیگ را از دست رفته میبینید به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی است. امیدوار هستم این بازی حواشی کمتری داشته باشد و اعضای دو تیم به جای پرداختن به حواشی و درگیری ها به دنبال ارائه یک بازی خوب و منطقی باشند تا همه لذت ببریم.

وی افزود: مسائل فنی در این مقطع دیگر اهمیت ندارد و چیزی که مهم است کادرفنی از نظر روحی و روانی باید بازیکنان را برای این بازی حساس آمده کند. خدا را شکر ما ۴ مهره کلیدی همچون یحیی گل محمدی، حمید مطهری، کریم باقری و افشین پیروانی را در اختیار داریم که یک میز فکر دارند و به خوبی تیم و حواشی را مدیریت می‌کنند. همین موضوع پرسپولیس تبدیل به بهترین تیم ایران و آسیا کرده است. امیدوار هستم همین موضوع باعث شود روز پنج شنبه پرسپولیس برنده دربی باشد. 

 او در مورد اینکه برخی موفقیت های پرسپولیس را به دولت و وزیر ربط می‌دهند گفت: مشکل اصلی این دو تیم این است که ۴۲ سال است زیر نظر یک ارگان مشترک اداره می‌شوند. هر بار حرف از خصوصی شدن این  دو تیم مطرح شد اما هر دفعه در حد همان حرف باقی ماند. این دو تیم بودجه های یکسانی می‌گیرند اما نقطه ضعف آنها آنجاست که در طول این سالیان مدیران زیادی در این تیم ها جا به جا شدند که این فاجعه است. گاهی اوقات مدیران پرسپولیس و استقلال خوب در آمدند گاهی اوقات نیز بد. این حرف ها برای فرار از مسئولیتی است که به عهده افراد گذاشته شده است و می خواهند پشت حواشی خود را مخفی کنند و هواداران را تهیج کنند. شما ببینید اکنون سپاهان نیز در کورس قهرمانی است. بهتر است افراد روی تیم خود تمرکز کنند تا به موفقیت برسند.

وی افزود: مربیان پرسپولیس آینده نگر هستند و این موضوع در این تیم بیشتر از استقلال نمود دارد. شما نگاه کنید بازیکنان زیادی در پرسپولیس ستاره شدند و بعد از آن لژیونر شدند. اگر دقت کنید اکنون پرسپولیس یک تیم کامل لژیونر دارد که در خارج از ایران دارند بازی می‌کنند و ستاره تیم خود هستند. در پرسپولیس همه از کادرفنی حمایت می‌کنند اما در استقلال وقتی ۴ نفر در این تیم کار می کنند عده ای از استقلالی ها با آنها همدل نیستند و به دنبال سهم خواهی هستند. فرهاد مجیدی تیم خوبی را در اختیار دارد اما عده ای اصرار دارند دخالت کنند و بگویند منم هستم تا در این تیم کار کنند.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد داوری در هفته های اخیر و اعتراض برخی از مربیان به آن بیان کرد: اشتباهات داوری در همه جای دنیا حتی با وجود VAR نیز رخ می‌دهد و این کاملا طبیعی است و عمدی وجود ندارد. بهتر است تیم های جای بیانیه نویسی روی کار خود تمرکز کنند این کار فشار روی داوران را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود اشتباهات بیشتری رخ دهد.

ابراهیمی در مورد رقابت این پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم بر سر کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: سپاهان امسال عملکرد خوبی داشته است اما سرنوشت قهرمانی در دستان خود پرسپولیس است و باید بدون توجه به نتایج سایر تیم ها روی کار خود تمرکز کند تا در ۳ فینال پیش روی خود پیروز شود و قهرمان گردد. 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تهران دربی پرسپولیس و استقلال پرسپولیس پرسپولیس تهران پرسپولیس و استقلال دربی لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس ناصر ابراهیمی خود تمرکز دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آن چیزی که مشخص است ما نمی‌توانیم بابت شکست در ضربات پنالتی کادر فنی و بازیکنان را سرزنش کنیم. درست است پرسپولیس چهار بار از حریفش پیش افتاد و این موضوع باید توسط کادر فنی بررسی شود، که چرا چهار بار برد را با تساوی عوض کردند. در ضربات پنالتی هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. آلومینیوم از شروع بازی و حتی زمانی که 2 بر صفر عقب بود، روحیه‌اش را از دست نداد و بازیکنان این تیم با انگیزه‌ای بالا توانستند پرسپولیس را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:
همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

وی ادامه داد: همانطور که گفتم علی‌رغم اینکه آلومینیوم سرشار از انگیزه بود، بازیکنان پرسپولیس خیلی برای این بازی تمرکز و انگیزه نداشتند و فکر می‌کنم بیشتر حواس‌شان به بازی با سپاهان بود. اشتباه بزرگ بازی روز جمعه برای پرسپولیس این بود که بعد از اینکه با دو گل پیش افتادند، کادر فنی تصمیم به تغییرات گرفت و با خروج بازیکنانی مثل ارونوف و ترابی، ضرب تهاجمی تیم گرفته شد و آلومینیوم هم با خیال راحت‌تری به دروازه پرسپولیس حمله می‌کرد. در حالی که بیرانوند غایب بود نباید کار به ضربات پنالتی می‌کشید و به هر شکلی که می‌شد می‌بایست برتری را حفظ می‌کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که اوسمار در نیمه دوم پس از اینکه تیمش با دو گل پیش افتاد شاید بیشتر به فکر بازی با سپاهان بود و پیروزی برابر آلومینیوم را قطعی می‌دانست، تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم راضی از نتیجه بود به همین دلیل به اشتباه با عقب کشیدن، تصمیم به دفاع گرفت. این نوع بازی هیچ وقت در پرسپولیس جواب نداده است و ما در خیلی از بازی‌ها شاهد بودیم که پرسپولیس عقب بازی کرده، اما نتیجه را از دست داده است. تعویض‌های تیم در نیمه دوم به هیچ وجه جواب نداد و خروج دو عنصر تهاجمی تیم، عملاً پرسپولیس را خلع سلاح کرد و به آلومینیوم این فرصت را داد تا به بازی برگردد و در نهایت هم پیروز شد.

پیوس در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس می‌تواند کنار رفتن از جام حذفی را جبران کند و در لیگ روند خوبش را ادامه دهد و قهرمان شود؟»، گفت: من معتقدم شکست مقابل آلومینیوم در زمان خوبی رخ داد. حالا پرسپولیس می‌تواند با تمرکز کامل به شش بازی پایانی‌اش در لیگ فکر کند. پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را شکست دهد مسیرش هموار می‌شود و قدم بزرگی را برای قهرمانی در لیگ برمی‌دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228870 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم