Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت تهران بزرگ با تاکید بر عزم و اراده پلیس برای تامین و توسعه نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: تامین امنیت مردم و صیانت از این مهم، خط قرمز پلیس است و به هیچ فردی اجازه نمی دهیم امنیت، آرامش و آسایش مردم را هدف بگیرد و خدشه دار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با خطاب کردن اراذل و اوباش با عنوان «علف‌های هرز» که باید چیده شوند، تاکید کرد: هیچ مماشاتی با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم نداریم. نیروی انتظامی در برخورد با برهم‌زنندگان امنیت، آرامش و آسایش مردم  محافظه‌کار نیست و در صحنه، در لحظه و با اقتدار عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش | اجازه گردن‌کشی نمی‌دهیم | گزارش‌دهندگان نگران لو رفتن نباشند

 وی با اشاره به قدرت و اختیارات قانونی نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل و اوباش و تعامل مطلوب پلیس و دستگاه قضا یادآور شد: مردم آرامش می‌خواهند و معنا ندارد فردی بخواهد به آرامش آنان تعرض کند و با اوباش‌گری و قداره‌کشی جولان دهد. دستی که قمه بلند می‌کند، قداره‌کشی کند، باید قطع شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه قداره‌کشی در جامعه ما معنا ندارد به رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی اشاره و بیان داشت: راهبرد پلیس در برخورد با اراذل و اوباش جدی است و راه‌اندازی «قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش» بیانگر این است که برنامه پلیس در این حوزه فراتر از ماموریت و عملکرد جاری و روزانه است، بلکه  اجرای طرح‌های تشدید مقابله با اراذل و اوباش استمرار دارد.

کد خبر 614349 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی اوباشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی اوباشگری اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش