Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان دیدار‌های این هفته مشخص شد.

خبرگزاری میزان - هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شب گذشته با برگزاری سه مسابقه به پایان رسید که شب گذشته در آخرین دیدارهای این هفته، نساجی در مصاف با پدیده به برتری یک بر صفر دست یافت تا موقتا از قعر جدول فاصله بگیرد و امیدش برای بقا بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان هم با تساوی یک بر یک مقابل پیکان متوقف شد.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته هم ذوب‌آهن در خارج از خانه در دیداری پرگل با نتیجه ٣ بر ٢ از سد نفت مسجدسلیمان گذشت تا شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهد.

نتایج کامل مسابقات هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

سایپا صفر - استقلال ۲

تراکتور یک - گل گهرسیرجان صفر

سپاهان ۴ - صنعت نفت آبادان یک

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم اراک صفر

فولاد یک - ماشین‌سازی‌تبریز صفر

ﺳﻪشنبه ۲۲ تیر:

مس رفسنجان یک - پیکان یک

نفت مسجدسلیمان ۲ - ذوب آهن ۳ 

نساجی مازندران یک - پدیده مشهد صفر 

در تیم این هفته بهترین بازیکن کسی بود که ۲ گل از ۴ گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد؛ سجاد شهباززاده. مهاجم تیم فوتبال سپاهان این هفته بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت. هر چند امیرارسلان مطهری مهاجم استقلال نیز با ۲ گلی که وارد دروازه سایپا کرد دیگر کاندیدای جدی کسب عنوان بهترین بازیکن هفته بود.

برتری خارج از خانه شاگردان حسینی مقابل تیم سخت‌کوش نفت مسجدسلیمان و فرار از قعر جدول و کسب پیروزی پس از مدت‌ها، بدون شک مهم‌ترین اتفاق هفته بود. البته برتری یک بر صفر نساجی مقابل پدیده و پیروزی دو بر صفر خارج از خانه استقلال برابر سایپا نیز این تیم‌ها را در بین گزینه‌های برترین تیم هفته قرار داد.

تیم منتخب این هفته بر اساس نظر کارشناسان و عملکرد بازیکنان بر اساس سیستم پایه 2-4-4 به شرح زیر است:

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

مدافعان میانی: عقیل کعبی (مس) و سیاوش یزدانی (استقلال)

مدافعان کناری: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) و امید نورافکن (سپاهان)

هافبک‌ها: احسان حاج صفی (سپاهان)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، آرش رضاوند (استقلال) و محمد آبشک (فولاد)

مهاجمان: سجاد شهبازازاده (سپاهان) و امیرارسلان مطهری (استقلال)

*جدول رده‌بندی در پایان هفته بیست‌وهفتم نیز به شرح زیر است:

 

 

بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر| ماشین سازی رسما سقوط کرد/ فرار موقت نساجی و ذوب آهن از منطقه خطر

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال تیم منتخب هفته منتخب هفته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال تیم منتخب هفته منتخب هفته لیگ برتر فوتبال هفته بیست وهفتم منتخب هفته تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!