Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:40:18 GMT

۱+۵ عاملی که از شما یک مرد خوش تیپ‌تر می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۹۷۵۹

 

بیایید این واقعیت را بپذیریم که شما هرچقدر هم که باهوش، موفق، پولدار، ورزشکار یا کار آفرین باشید، باز هم درصورتی که خوش تیپ و خوش لباس نباشید و از اکسسوری‌های مرغوب و جذاب استفاده نکنید، باز هم به اندازه کافی مورد توجه و تاثیرگذار نخواهید بود.

اصلاً اشکالی ندارد اگر تا به حال روی تکمیل کردن اجزای تیپ خود کار نکرده‌اید یا این موضوع دغدغه شما نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مهم نیست که تا پیش از این به جای شلواری که باید سورمه‌ای، یک شلوار مشکی پوشیده‌اید یا به جای استفاده از یک کیف چرم مردانه از یک کیف برزنتی معمولی استفاده می‌کرده‌اید.

بیایید از همین حالا به عنوان یک مدیر، پزشک، مدرس، فروشنده، کارمند یا هر عنوان دیگری که دارید در جهت جذابیت ظاهری، خوش لباس بودن و در اصطلاح کلی، خوش تیپ بودن خود قدم بردارد.

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که توجه به چه چیزهایی شما را به یک مرد خوش تیپ‌تر تبدیل خواهد کرد.

 

1- لباس‌های هم طیف یا مکمل بپوشید، نه یک رنگ

البته که پوشیدن یک بلوز طوسی با یک شلوار هم رنگ کار ساده‌ایست و برای شما به عنوان مردی که مشغله زیادی دارد منجر به صرفه جویی در وقت می‌شود. اما همیشه این مدل لباس پوشیدن شما را خوش تیپ نمیکند.

بهتر است لباس‌های خود را طوری انتخاب کنید که از نظر رنگ در یک طیف باشند، نه دقیقا یک رنگ. مثلاً اگر یک بلوز کرمی دارید، جذاب‌تر است که آن را با یک شلوار قهوه‌ای، جوراب کرمی و کفش قهوه‌ای بپوشید. یا اگر می‌خواهید بلوز آبی بپوشید، آن را با شلوار سورمه‌ای، جوراب و کفش سورمه‌ای ست کنید.

وقتی لباس‌های شما به جای یک رنگ بودن در یک طیف یا مکمل هم هستند، چشم بیننده شما را راحت‌تر میبیند، بهتر به خاطر میسپرد و سطح بالای سلیقه شما در همان نگاه اول تشخیص داده می‌شود.

 

2- به کفش خود بیشتر اهمیت بدهید

مردان خوش تیپ میدانند که نباید با شلوار جین، کفش رسمی پوشید. این که با شلوار پارچه‌ای نباید کفش اسپورت پوشید هم که اساساً یک قانون در مد لباس مردانه است. اما به جز این‌ها باید بدانید که تمیز و واکس خورده بودن کفش یکی از ارکان مهم در خوش تیپ به نظر رسیدن شماست. به هیچ عنوان از کنار این موضوع ساده عبور نکنید. چرا که کفش‌ها، تمیزیشان و متناسب بودن آن با تیپ و استایل کلی شما بیشتر از آنچه فکر میکنید به چشم می‌آید.

 

3- فقط لباس‌های اتو کشیده بپوشید

اگر جزو آن دسته از مردان هستید که اغلب تیپ‌های رسمی می‌زنند، باید بدانید که اتو داشتن لباس خیلی مهم‌تر از این است که لباس شما خیلی گران قیمت باشد یا از یک برند مشهور آن را خریده باشید.

حتی اگر اهل تی شرت و شلوار جین پوشیدن هستید، باز هم به شما توصیه میکنیم لبا‌س‌های خود را قبل از پوشیدن کمی بخار بدهید یا در صورت لزوم تی شرت خود را از پشت اتو بزنید. البته بهتر است ردی از اتو روی لباس‌های اسپورت و غیر رسمی پیدا نباشد. اما صاف بودن آن‌ها کمک می‌کند ظاهر شما آراسته و مرتب‌تر به نظر برسد.

 

4- کفش و کمربند خود را با دقت انتخاب کنید

طراحان مد معمولاً پیشنهاد می‌کنند که کفش و کمربند باید با هم ست شوند. این هماهنگی هم از نظر رنگ پیشنهاد می‌شود و هم از نظر جنس. بنابراین تصور نکنید که انتخاب این دو  ساده بوده و می‌توانند از بین دم دستی‌ترین گزینه‌ها انتخاب شوند.

 

5- به جنس اکسسوری‌های خود اهمیت بدهید

اگر به عنوان یک مدیر، کارمند یا مدرس از کیف دستی مردانه استفاده می‌کنید یا به عنوان دانشجو کیف دوشی حمل می‌کنید یا از کیف پول خود زیاد استفاده می‌کنید، باید بدانید که این عناصر به شدت در مقبولیت ظاهری شما نقش داشته و انتخاب غلط آن‌ها می‌تواند تمام تلاشتان برای خوش تیپ بودن را نقش بر آب کند.

شکی نیست که کیف چرم مردانه بهترین انتخاب برای شماست و این ربطی به این که رسمی تیپ می‌زنید یا اسپورت میپوشید، ندارد. البته شاید برای اسپورت پوشان کیف دوشی چرم انتخاب بهتری باشد. اما این موضوع کمی سلیقه‌ایست. به هر حال این چرم است که انتخاب آن درست‌ترین تصمیم ممکن برای شمایی است که دوست دارید همه اجزای تیپتان کامل و جذاب باشد.

 

6- فروشگاه‌هایی که از آن‌ها خرید می‌کنید را با دقت انتخاب کنید

خوب بودن فروشگاه هیچ ربطی به مشهور یا بزرگ بودن آن ندارد. شاید مهم‌ترین نکته این باشد که فروشگاه منتخب شما از نظر جوری جنس و رنگ وضعیت خوبی داشته باشد تا مجبور نباشید تحت فشار کمبود وقت و حوصله، دم دستی‌ترین چیزها را انتخاب کنید. فروشگاه خوب جایی است که فروشنده‌های آن خلاق، خوش فکر و با سلیقه‌ باشند تا بتوانند شما را در طی مراحل خرید راهنمایی کنند و در هماهنگی اجزای تیپ به شما توصیه‌های مفید کنند.

البته که این موضوع در خصوص اکسسوری‌ها نیز صدق میکند. مثلاً اگر قصد دارید یک کیف چرم مردانه بخرید یا کیف پول چرم مردانه جدید تهیه کنید، به فروشگاه خوبی مانند رادین چرم سر بزنید. چون در این فروشگاه قفسه‌ و ویترین‌ها پر از محصولات متنوع و جذابی است که شما می‌توانید به تناسب سلیقه خود در رنگ و جنس، بهترین گزینه را با منصفانه‌ترین قیمت تهیه کنید.

 

 

در پایان به یاد داشته باشید که خوش تیپ بودن کار سختی نیست. به شرطی که بدانید همه اجزای تیپ شما از شلوار تا کیف دوشی چرم، از کمربند تا جوراب، و از ساعت تا کیف پول چرم مردانه ، همه و همه به یک میزان مهم و در تکمیل زیبایی و جذابیت شما تاثیر گذار هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود