Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورایعالی مناطق آزاد از بازگشت دو هواپیمای زمینگیر کیش‌ایر به ناوگان این شرکت با استفاده از توان متخصصان داخلی خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام کیش ایر مربوط به سال مالی منتهی به 99  با حضور  حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، کاپیتان ابراهیم سیه جانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کیش ایر اعضای هیأت مدیره ، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی  و نمایندگان سازمان حسابرسی و خصوصی سازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس قانونی سازمان حسابرسی قرائت شد. در ادامه  صورتهای مالی حسابرسی شده توسط حجت الله نجاری عضو هیات مدیره و معاون اداری و مالی کیش ایر ارائه شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین گزارش عملکرد هیأت مدیره در سال گذشته و برنامه های آتی شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست قرائت شد. در پایان  مومنی مشاور رئیس‌جمهور با قدردانی از اقدامات انجام شده در هواپیمایی کیش گفت: بازگشت دو هواپیمای زمینگیر شده شرکت آنهم توسط نیروهای داخلی، نشان از عزم بالای تیم جدید برای توسعه فعالیت های شرکت دارد که شایسته تقدیر است و امیدواریم با همین ترتیب ادامه پیدا کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره بر ضرورت توسعه ناوگان شرکت بر امکان تامین سرمایه لازم از طریق بازارهای مالی تاکید کرد.  

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیش ایر کیش ایر کیش ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی