Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نصراله بیگلری صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف پلیس عمل به فرامین مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم است، افزود: در این راستا برای ترخیص خودرو و موتور در پارکینگ اقدامات تسهیلی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: مراجعان و متقاضیان با استفاده از سامانه پلیس می‌توانند برای ترخیص خودروهای توقیف شده اقدام کنند و نرخ پارکینگ براساس سال ۹۴ انجام می‌شود و جرایم راهنمایی و رانندگی نیز بخشیده شده و برای پرداخت اقساطی جرایم نیز تمهیداتی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تسهیل در ترخیص خودروهای توقیف شده گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون دو هزار نفر از تسهیلات ترخیص موتورهای رسوبی و ۳۰۰ نفر برای ترخیص خودروها اقدام کردند.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: در حال حاضر ۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت و دو هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌ها توقیف هستند و انتظار داریم مالکان از شرایط ایجاد شده برای ترخیص خودروهای رسوبی اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران هوشمندسازی ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در حال حاضر تمام شهرهای استان به سیستم هوشمند ثبت تخلفات مجهز شدند.

وی گفت: هوشمندسازی ثبت تخلفات را در التزام بخشی و ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات مؤثر دانست و گفت: شورای ترافیک اضطراری پیشگیری از تصادفات در استان تشکیل شده است.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ۴۲ درصد فوت شدگان در تصادفات شهری راننده و سرنشین هستند، سرعت بالا را از جمله دلایل اعلام کرد و گفت: کاهش میزان تصادفات مستلزم اجرای طرح هوشمندسازی ثبت تخلفات است.

وی گفت: در استان مازندران برای نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات ضعیف عمل شده است.

سرهنگ بیگلری با اشاره به توقیف دو هزار و ۱۳۹ دستگاه خودرو به دلیل داشتن جریمه بالای یک میلیون تومانی اظهار داشت: همچنین در سال جاری ۴۰ هزار دستگاه خودرو در استان شماره گذاری شد که رشد هفت درصدی داشته است.

کد خبر 5257773

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری پلیس راهور جرایم راهنمایی رانندگی ساری ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل اراک ایلام خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف عکس استانها سیستان و بلوچستان برای ترخیص خودرو دستگاه خودرو هزار دستگاه ثبت تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی