Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان از آغاز ساخت پروژه تله کابین این شهر با رعایت تمامی ملاحظات و نظارت دستگاه های متولی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود در خصوص احداث پروژه تله کابین گرگان اظهار داشت: موضوع تله کابین از دیرباز در شهر گرگان مطرح بوده اما در مدت 2، 3 سال اخیر پیگیری های مستمری برای احداث آن صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادبود افزود: برخی مواردی که برای ساخت این پروژه مانند حساسیت های زیست محیطی و منابع طبیعی مطرح بوده در طراحی جدید ملاحظه شده و مجوزهای لازم در شورای عالی جنگل ها و شورای عالی معماری و شهرسازی را دریافت کرده است.

وی در خصوص زمان آغاز ساخت طرح تصریح کرد: با رعایت تمامی ملاحظات در این طرح که به تایید و تصویب مراجع ذیربط رسیده به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خواهیم بود.

شهردار گرگان با بیان اینکه 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تله کابین در نظر گرفته شده است، گفت: برای ساخت تله کابین به طور کامل از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

دادبود افزود: به تازگی فراخوان جذب سرمایه گذار برگزار و فرد موردنظر که توانمندی بالایی دارد مشخص شده و مراحل عقد قرارداد تا هفته آینده صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به دلیل حساسیت هایی که سال ها در دستور کار بوده مسیر دشواری را پشت سر گذاشته و طراحی آن با تمام تله کابین های مناطق جنگلی کشور از نظر دسترسی و نوع ساخت متفاوت است.

شهردار گرگان در پایان گفت: تمامی ملاحظات دستگاه های متولی از جمله سازمان محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی و شورای عالی جنگل در طراحی تله کابین لحاظ شده و با نظارت همین دستگاه ها عملیات ساخت آن اجرایی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند