Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مدرسه کارآفرینی توسعه پایا (مک‌تپ) با مشارکت و حمایت یکی از شرکت‌های فناور، دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر، واحد صنعت ستاد توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری، دومین دوره رویداد مک‌تپ کاپ را برگزار می‌کند.

مک‌تپ بازوی نوآوری و توسعه کسب‌وکار یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که پس از برگزاری موفق رقابت کارآفرینی «مک‌تپ کاپ» در زمستان ۹۹، اکنون با حمایت فعالان عرصه فناوری دومین رقابت کارآفرینی خود را با عنوان «مک‌تپ کاپ ۲» در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار با اولویت طرح‌های حوزه پلیمر، رنگ و رزین، برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌هایی که در حوزه‌های دارای اولویت تعریف شده باشند، امتیاز ویژه‌ای در داوری کسب می‌کنند، اما با توجه به اهمیت سایر شاخص‌های داوری، امکان برنده شدن سایر طرح‌ها نیز وجود دارد.

این رویداد کارآفرینی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و هر روز از رویداد، تعداد مشخصی از شرکت‌کنندگان با هماهنگی دبیر رویداد در محل دفتر این شرکت فناور حاضر شده و سایر شرکت کنندگان به صورت آنلاین قادر به پیگیری رویداد هستند. در روز داوری نیز، تیم‌هایی که به مرحله داوری راه یافته‌اند، به صورت حضوری و سایر تیم‌ها به صورت آنلاین حضور خواهند داشت.

در ابتدای این رویداد برای شرکت‌کنندگان فرصتی در نظر گرفته شده تا با معرفی سوابق و علایق خود و شرکت در رویداد تیم‌سازی، با یکدیگر بیشتر آشنا شده و به تشکیل یا تکمیل تیم‌های خود بپردازند. تا پایان ۱۵ مرداد، فرصت تشکیل تیم و اعلام آن به دبیر رویداد وجود دارد. در صورت تیم نشدن، فرد از مسابقه حذف می‌شود، اما می‌تواند در کارگاه‌ها شرکت کند.

در نخستین روز رویداد، فایلی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که در واقع فرمت ارائه در روز داوری است. در طول رویداد هم زمان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تیم‌ها فرصت دارند طرح مدنظر خود را مطابق فرمت ارائه تکمیل کنند. هر تیم ممکن است پیش از ثبت‌نام در این رویداد، روی طرح موردنظر کار کرده باشد یا اینکه صرفاً برای حضور در مسابقه، به یک ایده رسیده و روی آن کار کند.

شرکت‌کنندگان تا ۶ شهریور ماه فرصت خواهند داشت طرح خود را برای بخش رقابت رویداد ارسال کنند.

به تیم اول این رقابت مبلغ ۱۲ میلیون تومان، تیم دوم مبلغ ۱۰ میلیون تومان و تیم سوم مبلغ ۸ میلیون تومان اعطا خواهد شد. علاوه بر آن امکان حضور در دوره شتاب دهی (تأمین فضای استقرار، دریافت مشاوره از خبرگان صنعت و تأمین سرمایه بذری) و همچنین امکان استخدام در این شرکت فناور برای تمامی شرکت‌کننده‌های رویداد (پس از ارزیابی) وجود دارد.

این رویداد از چهارم مرداد تا ۱۱ شهریور ماه برگزار می شود. ثبت نام در این رویداد تا اول مرداد ماه ادامه دارد. 

برچسب‌ها ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو کارآفرینی ستاد توسعه فناوری نانو فناوری نانو کارآفرینی شرکت کنندگان فناوری نانو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین