Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از لغو مرحله نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در این استان به دلیل اوج گیری دوباره کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اردشیر درویشی اظهار کرد: این مسابقات قرار بود پایان هفته جاری با حضور برترین های کشور در پیست شهدای هیو شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه امکانات و شرایط لازم مهیای برگزاری این مسابقات بود اما با توجه به ورود به موج پنجم کرونا و محدودیت های ناشی از آن مسابقات در زمان مناسب دیگری برگزار خواهد شد.

درویشی به بازدید روز گذشته از پیست تازه تاسیس شهدای هیو با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به پتانسیل محیطی و انسانی استان البرز و شرایط مناسب برای توسعه گردشگری ورزشی ، پیشنهاد داده شد که پیست شهدای هیو به عنوان پارک اختصاصی آفرود و سافاری معرفی شود .

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز  در پایان گفت: پس از بازدید و جلسه میدانی و بنا به نظر مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی البرز مقرر شد پیست شهدای هیو به عنوان  منطقه نمونه گردشگری ورزشی البرز معرفی و ساماندهی شود و با تلاش و پیگیری نهادهای ذیربط به زودی به سرانجام خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ساوجبلاغ آفرود اتومبیلرانی کرونا منطقه نمونه گردشگری پیست شهدای هیو استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وحید خداپرست  با بیان اینکه هفته کار و کارگر، فرصتی برای پاسداشت مقام کارگرانی است که در مسیر توسعه و تعالی فارس از هیچ کوششی فروگذار نکرده انداز تدوین برنامه هایی در استان فارس برای مشارکت کارگران در حوزه جهش تولید خبر داد و گفت: معرفی الگوهای جامعه کار و تلاش در قالب جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه، یکی از شاخص ترین دستور کارهای مهم در این هفته است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه امسال برای اولین بار، سه کارگر نمونه استان به عنوان کارگران نخبه ملی در جشنواره امتنان کشوری انتخاب شده اند، افزود: این منتخبین در طول هفته کارگر با مقام معظم رهبری و سایر مقامات کشوری دیدار خواهند داشت و از آنان تجلیل می شود.
وی برگزاری دوره های آموزشی و همایش تکریم از کارگران زن در واحدهای تولیدی و جامعه هدف، برگزاری جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه، برگزاری جشن بزرگ کارگری در شرکت شهرک های صنعتی شیراز و نواحی صنعتی استان و ارائه خدمات رایگان مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران استان فارس به متقاضیان جامعه هدف، برخی دیگر از این برنامه ها عنوان کرد.
۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر نام دارد و از ۵ الی ۱۱ اردیبهشت به نام هفته کار و کارگر نام گرفته است.

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور