Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا شایسته فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز سایبان مهر قریب به چهار سال است که در زمینه ازدواج آسان مشغول به فعالیت است که با رویکرد روانشناختی و نیت‌های مومنانه شهروندان و مسئولین شهرستان همدان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمات این مرکز شامل خدمات همسان گزینی است، ادامه داد: دختران و پسران مجرد با رجوع به مرکز در سامانه‌ای ثبت نام می‌کنند و پس از گذراندن چندین جلسه مشاوره، افرادی که نسبت به یکدیگر همسانی دارند، پس از معرفی به یکدیگر به چندین جلسه مشترک مشاوره هدایت می‌شوند و پس از گذراندن کارگاه‌های مربوطه به مراحل بعدی ازدواج منتقل می‌شوند و حمایت‌های بعدی ما در گام بعدی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته فرد ضمن اشاره به شرایط سخت اقتصادی و هزینه‌هایی که زوجین برای تهیه جهیزیه و هزینه‌های جاری ازدواج متحمل می‌شوند اظهار کرد: ما در این زمینه تسهیلاتی هرچند اندک مانند اعطای وام به زوج‌ها فراهم می‌کنیم، ضمن اینکه یک جهیزیه کامل با نصف قیمت بازار برای زوج تهیه شده است که می‌توانند نمونه آن را در خود مرکز مشاهده کنند و به صورت نقد و اقساط پرداخت نمایند.

مسئول مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر با اشاره به اینکه در کنار آسان سازی ازدواج پایداری و ماندگاری ازدواج برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تشریح کرد: ما مسیر ادامه زندگی مشترک زوجین را با مشاوره‌های روانشناختی پس از ازدواج، کارگاه‌های روانشناختی و همایش‌هایی برای ارتقا بهداشت روانی زوجین و کیفیت مهارت‌های ارتباطی بین زوجین، تقویت و هموار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما همچنین کارگاه‌های مهر مادرانه داریم که در صورت فرزند آوری زوج‌ها می‌توانند از کارگاه‌های فرزند پروری ما استفاده کنند و همچنین در خصوص مهارت پروری و استعداد یابی فرزندان آنها نیز می‌توانیم کارگاه‌هایی داشته باشیم.

کد خبر 5256447

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج آسان خانواده همدان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل اراک ایلام خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف عکس استانها سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد