Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ غلامرضا مرحبا روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اظهار داشت: این اعتبار در بخش های سرمایشی، گرمایشی و سیستم اطفای حریق بیمارستان صرف خواهد شد و لازم است این واحد درمانی از استانداردهای لازم برای خدمات ‌رسانی به مراجعه ‌کنندگان برخوردار باشد. 

وی با بیان این که  در بهره‌ برداری از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان غفلت ‌هایی صورت گرفته تصریح کرد: نبود تجهیزات سخت ‌افزاری به روز، کمبود پزشک و نیروی انسانی از جمله مشکلات تنها بیمارستان آستارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: همیشه مردم از خدماتی که در بیمارستان شهید بهشتی ارائه می‌شد گلایه مند بودند به همین دلیل از زمان قبول مسئولیت، تلاش کرده‌ ام تا کاستی‌ های بیمارستان با تهیه دستگاه‌ های دیالیز، لوازم جانبی سی‌ تی ‌اسکن، تامین پزشکان لازم، استخدام کادر پرستاری و خدماتی برطرف شود. 

مرحبا گفت: مجوز خرید تجهیزات تخصصی برای اورولوژی، قلب و ارتوپدی صادرشده و پس از خرید، دانشگاه علوم پزشکی گیلان موظف به پرداخت هزینه آن است.

وی افزود: با توجه به گرمای موجود و از کار افتادگی چیلرهای(زداینده حرارت از مایعات) بیمارستان، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی و تعمیر چیلرها و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هم برای خرید کولرها گازی اسپیلت تأمین‌ شده و هم ‌اکنون مراحل مزایده را سپری می‌ کند.

مرحبا یادآور شد: با خرید و تجهیز بیمارستان به کولرهای گازی اسپیلت در صورت از کارافتادگی چیلرها فرایند سرویس‌ دهی به بیماران و مراجعه ‌کنندگان تداوم خواهد داشت. 
نماینده مردم آستارا با اشاره به این که بیمارستان سرویس اطفای حریق داشت، اما به دلیل عدم‌ کارکرد سرویس اطفای حریق، خطر آتش‌ سوزی بیمارستان را تهدید می ‌کرد ، افزود: گفت: سه میلیارد ریال هم برای راه ‌اندازی سرویس ‌های اطفای حریق بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا اختصاص یافت .

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و با یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۶ مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی فعالیت می کند.

برچسب‌ها آستارا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت آستارا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت بیمارستان شهید بهشتی اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی