Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی دادگستری رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: در پیشبرد طرح‌های عمرانی آنچه اولویت دارد اجرای کامل و جامع قانون است و چنانچه فرد یا افرادی بخواهند مانع اجرای قانون شوند باید با آنها طبق مقررات برخورد گردد. وی گفت: البته مسئولان و متولیان امر نباید خود را درگیر مسائل و موضوعات اجتماعی کنند بلکه باید با فصل‌الخطاب قرار دادن قانون، تعامل و هماهنگی های لازم را با ادارات و نهادهای مرتبط انجام داده و طرح را بر اساس قوانین و استانداردهای تعیین شده به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است عدول از قانون موجب شکل گیری توقعاتی می شود که ما را همواره بدهکار نگه می دارد. رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اعمال ماده ۹ قانون اراضی شهری برای تملک اراضی بیان کرد: اجرا و پیشبرد قانون باید با جلب رضایت مردم همراه باشد؛ حال اگر این مهم میسر نشد می بایست بر اساس موافقت مرکز و اعمال ماده ۹ قانون زمین شهری اراضی مورد نیاز تملک و برنامه های عمومی و عمرانی اجرا گردد. وی افزود: حتی اگر اجرای طرحی به لحاظ مصلحت عمومی فوریت داشته باشد طبق قانون مجری می تواند ابتدا طرح را  به اتمام رسانده و سپس مبالغ املاک تحت تصرف و ضرر و زیان احتمالی اشخاص را طبق نظر کارشناسی پرداخت نماید.
 بهرامی همچنین در خصوص توسعه محور مواصلاتی شهرکرد، بروجن، لردگان، در منطقه گردنه گوشکی نیز گفت: از آنجا که این منطقه در محدوده اراضی ملی قرار دارد لذا باید طبق قانون تملک اراضی کار با جدیت و بی وفقه دنبال شود. 
لازم به ذکر است در این جلسه با دستور دادستان مرکز استان مقرر شد مسئولان ادارات مسکن و شهرسازی، راه و شرکت گاز ابتدای هفته آینده در محل دفتر دادستانی حضور یافته و در خصوص چگونگی رفع مشکل جاده شمس آباد تصمیم گیری نمایند.
همچنین درخصوص مشکل راهسازی در محور شهرکرد، بروجن، لردگان حدفاصل گردنه گوشکی نیز مصوب شد کارگروهی متشکل از فرماندهان نیروی انتظامی، مقامات قضایی شهرستان خانمیرزا و سایر مسئولان مربوطه، موضوع را بررسی و بر اساس قوانین و مقررات تصمیم گیری کنند.

46

کد خبر 1535015

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از آماده سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان و پایان عملیات عمرانی در این منطقه تا مرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

علیرضا رشیدی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص سال گذشته بهره برداری از فاز ۵ عمار یاسر بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه تملک یک کار بسیار سخت و نفس‌ گیری است، با همت عزیزان در منطقه ۷ و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در این منطقه تملکات لازم انجام شد و متعاقب آن طراحی پروژه نیز با توجه به مسائل ترافیکی انجام گرفت.

وی افزود: طراحی و برآورد پروژه در اداره کل فنی و عمرانی شهرداری قم انجام و اسناد مناقصه اجرای پروژه تهیه شد تا به اجرای پروژه رسید.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اتمام عملیات ساخت بلوار جعفر طیار در اسفندماه سال گذشته خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه اقدام مهمی در مجموعه مدیریت شهری قم بود.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ در برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی چند پروژه در مباحث ایمنی و آتش نشانی وجود داشت، افزود: از جمله این پروژه‌ها بهسازی ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی در بلوار کشاورز بود.

وی گفت: سایت آموزشی آتش نشانی در بلوار آیت الله بروجردی و همچنین ساختمان آتش نشانی مادر سال گذشته به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی آتش نشانی شروع شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: در خصوص ایستگاه‌های جمع‌آوری زباله نیز در منطقه ۵ مکان‌یابی صورت گرفت و اقدامات عمرانی آن آغاز شد.

رشیدی نژاد گفت: قرارداد بهسازی این سایت با پیمانکار بسته شد و عملیات عمرانی آن ۶۰ درصد پیشرفت دارد که تا خرداد نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر آماده سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان و همچنین اراضی ۳۲ هکتاری بود که عملیات عمرانی آن سال گذشته آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با قراردادی که بسته شد بحث سیستم دفع فاضلاب، تأمین آب، گازرسانی، شبکه ۲۰ کیلووات، جدول کاری و زیرسازی و عملیات خاکی آن پروژه آغاز شد که همه پیمانکاران مشغول فعالیت هستند و تا مردادماه امسال کلیه عملیات‌های آنجا تمام می‌شود.

رشیدی نژاد گفت: در اراضی ۳۲ هکتاری طراحی و تهیه اسناد و مناقصه انجام شد و در حال حاضر با توجه به اینکه اسناد وصول شده کمیسیون‌های مناقصه در حال فعالیت هستند تا ۱۰ روزه دیگر پیمانکار مشخص و عملیات آغاز خواهد شد.

کد خبر 750377

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری