Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی روس تیم ملی والیبال بدون توجه به شرایط حساسی که والیبال ایران در آن قرار دارد حاشیه‌سازی‌های زیادی انجام می‌دهد. خبرگزاری میزان - تنها ۹ روز تا آغاز رقابت‌های والیبال المپیک توکیو باقی مانده و تیم ملی والیبال که گفته شده به دنبال رفتن روی سکوی این رقابت‌ها است کار بسیار سختی برای رسیدن به این هدف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می‌رسد اتفاقاتی که در حال رخ دادن است حواشی را  پیرامون تیم ملی ایجاد کرده است؛ حواشی که‌آلکنو نقش اصلی را در آن دارد. در این بین مشخص نیست وظیفه سرپرست تیم ملی و همینطور مترجم آلکنو که می‌توانند در مدیریت حواشی نقش ویژه‌ای داشته باشند چیست.   اینکه هر حرف و حدیث بی‌اهمیتی به آلکنو انتقال داده شود نشان می‌دهد این مربی به درستی مدیریت نشده است. آلکنو  به خوبی دریافته که باید از همین حالا بهانه‌هایی را برای عدم موفقیت احتمالی در المپیک ایجاد کند. ماجرای دعوت از قائمی به تیم ملی توسط هر کسی که صورت گرفته تمام شده و این نبش قبر تکراری هیچ فایده‌ای ندارد. او دقایق زیادی را در نشست خبری خود به بیان داستان دعوت و خط زدن قائمی اختصاص داد و هیچ لزومی به تکرار این حرف‌ها نیست.   به نظر می‌رسد آلکنو با دادن آدرس اشتباه تلاش می‌کند به هر نحو ممکن فضا را به نفع خود تغییر دهد و تا حدودی هم موفق شده است. این مربی  اگر صحبت یا انتقادی دارد می‌تواند آن را رودررو با رئیس فدراسیون والیبال در میان بگذارد. ادبیاتی که در حال حاضر آلکنو از آن استفاده می‌کند بی‌شباهت به ادبیات کی‌روش نیست؛ فقط اینکه باید خوشحال بود از اینکه آلکنو پس از المپیک دیگر به ایران نخواهد آمد.   بیشتر بخوانید: المپیک توکیو| والیبال ایران و تلاش برای رسیدن به آرمانی سخت؛ با آلکنو روی سکو می‌رویم؟   انتهای پیام/ برچسب ها: ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟