Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، با توجه به پایان یافتن مهلت تعیین شده از سوی فیفا، این باشگاه در نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود خطاب به فیفا، با تشریح وضعیت تشریح شرایط موجود درباره پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و دستیار وی، اعلام کرد: «باشگاه حکم فیفا که به تایید دادگاه داوری ورزش رسیده است و مطالبات مربیان پیشین خود گابریل کالدرون و خوآکین را می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین اراده و تمایل جدی برای انجام تعهدات خود دارد، اما به دلیل نداشتن دسترسی به بیش از ۳ میلیون دلار جایزه و درآمد حاصل از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از عهده انجام آن بر نمی‌آید.»

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و در این نامه تاکید شده است؛ باشگاه پرسپولیس با توجه به مسائل موجود از جمله کاهش درآمد به دلیل پاندمی کرونا با مشکلات شدید اقتصادی روبه‌رو است. فیفا پیش از این، با پرداخت مطالبات طلبکاران این باشگاه از محل درآمدهای پرسپولیس نزد خود موافقت و آن را اجرا کرده بود. اکنون باشگاه برای ادای دیون خود منابع مالی دارد اما در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیاست.»

باشگاه پرسپولیس از فیفا درخواست دارد با مداخله خود ترتیبی اتخاذ کند که AFC یا برای اجرایی شدن احکام صادره برای پرسپولیس، وجه مورد نظر را مستقیم در اختیار طلبکاران قرار دهد یا این که درآمد پرسپولیس نزد کنفدراسیون را در اختیار بگیرد و از همین محل نسبت به اجرای حکم و ادای دین باشگاه پرسپولیس، اقدام کند.

این باشگاه همچنین آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در این ارتباط در راستای اجرای احکام صادر شده اعلام کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا کالدرون باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس