Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:27:02 GMT

معلولان هرمزگان خانه دار شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۰۶۳۸

معلولان هرمزگان خانه دار شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،به مناسبت هفته بهزیستی،آیین واگذاری ۳۴ واحد مسکن مددجویان در هرمزگان  بصورت ویدئو کنفرانس با حضور  وزیر کاربرگزار  شد.

ابراهیم حسن نژاد، سرپرست بهزیستی هرمزگان گفت: هفت واحد مسکونی به نمایندگی از این ۳۴ واحد در بخش جناح شهرستان بستک به بهره برداری رسید و ۴ واحد مسکونی در پارسیان، ۴ واحد در بندرخمیر، ۷ واحد در بندرعباس، سه واحد در بندرلنگه، رودان سه واحد، میناب سه واحد و در شهرستان‌های قشم، جاسک و حاجی آباد هر کدام یک واحد مسکونی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نژاد افزود: هر واحد مسکونی ۶۵ تا ۷۰ متر زیربنا دارد و برای ساخت هر واحد نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: اکنون نیز هزار و ۳۲۶ واحد مسکونی در دست ساخت است که از این شمار ۵۰۲ واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد.

واگذاری مسکن به معلولان و نیازمندان زیر پوشش بهزیستی برای حمایت از جامعه هدف شامل معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال، فرزندان مرخص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبودیافتگان انجام می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: امروز همچنین دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها راه اندازی شد و  دستگاه‌های اکسیژن ساز به مراکز سالمندان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه سالمندان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه