Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@06:00:48 GMT

معجزه مصرف روزانه کدو سبز

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۰۷۱۲

معجزه مصرف روزانه کدو سبز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران، اسوتلانا فوس متخصص تغذیه در روسیه معتقد است که کدو سبز خطرات تصلب شرایین و تشکیل سنگ صفرا را کاهش می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کدو سبز یکی از کم خوراکی‌ترین مواد غذایی در جهان است که باید به ان توجه بیشتری شود و استفاده بیشتری از آن کرد. کدو سبز، سرشار از کاروتنوئیدها، لوتئین و ایزومر زیگزانتین آن است (در ۱۰۰ گرم - ۴/۳۵ درصد از ارزش روزانه زیگزانتین بدن را تامین می‌کند).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مواد قادر به جمع شدن در بافت‌های چشم هستند و از بینایی محافظت می‌کنند.

اسید‌های اسکوربیک و فولیک زیادی در کدو سبز وجود دارد - به ترتیب ۱۷ و ۴-۵ درصد از نیاز روزانه و همچنین، ۱۱  درصد نیاز روزانه پتاسیم را تامین می‌کنند. همچنین حاوی فیبر غذایی و آب لازم برای عملکرد طبیعی روده است.

کدو سبز منبع خوبی از آنتی اکسیدان‌های لوتئین و زئاگزانتین است که ضد پیری هستنند و از سلول‌های بدن و پوست، در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند و با خوردن هر روز کدو سبز، شما بیشتر جوان خواهید ماند.

پربیننده ترین پوست کندن این میوه ها ممنوع + عکس وقتی مسواک زدن ضرر دارد! + عکس بلایی که نوشیدن آب یخ بر سر ما می آورد! چرا صدای غذا خوردن دیگران آزار دهنده است؟ چرا باید هنگام پیاده‌ روی آدامس جوید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کدو سبز کدو سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!

سروده‌ی رهبر معظم انقلاب که در آستانه‌ی عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص