Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:10:23 GMT

پیگیری تمهیدات جامع پزشکی برای کاروان المپیک

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۰۸۴۶

پیگیری تمهیدات جامع پزشکی برای کاروان المپیک

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: اقدامات جامع این فدراسیون برای کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های المپیک با قدرت و جدیت ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در ادامه فعالیت فدراسیون پزشکی ورزشی برای آماده سازی کاروان اعزامی به المپیک و در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی، کار انجام تستPCR از نفرات اعزامی در حال پیگیری است و امروز نیز از ملی پوشان چند رشته اعزامی تست گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی افزود: همان طور که پیشتر عنوان کردیم، علاوه بر ارائه گسترده خدمات به ورزشکاران کشورمان پیش از اعزام به بازی های المپیک، در خلال بازی ها نیز خدمات لازم به این عزیزان ارائه می‌شود. در این راستا بلافاصله پس از اعزام نخستین گروه کادر فدراسیون به دهکده بازی ها، مانند دوره های گذشته بازی های المپیک و آسیایی، فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام به راه اندازی کلینیک اختصاصی پزشکی ورزشی برای ورزشکاران کشورمان خواهد کرد.

 

دکتر نوروزی گفت: به همین منظور تجهیزات پزشکی ضروری و مورد نیاز تهیه شده و به همراه نخستین گروه پزشکی به توکیو ارسال می شود.

وی افزود: بدیهی است میزبان بازی ها تدابیر لازم پزشکی و بهداشتی را در این خصوص اندیشیده است اما به سبب رفاه حال اعضای کاروان، ما کلینیک اختصاصی شبانه روزی در محل دهکده بازی ها راه اندازی می کنیم و همزمان با برگزاری رویداد، به فراخور نیاز پوشش پزشکی لازم برای ورزشکارانمان نیز به عمل می آید.

 

یادآور می شود، گروه نخست پزشکی به سرپرستی دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون و با همراهی دکتر امیر عباس لشگری و دکتر افشین رهبری پنجشنبه شب ۲۴ تیرماه و گروه دوم به سرپرستی دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون با همراهی دکتر رضا سعیدی و حمیدرضا یاوری ۵ مردادماه عازم توکیو می شوند.

المپیک توکیو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک توکیو 2020 فدراسیون پزشکی ورزشی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • ورود مشعل المپیک به فرانسه
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود