Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج افزود: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و دور ششم شوراهای اسلامی شهر و رو ستا در شرایط بسیار حساسی برگزار شد.

وی  ضمن تبریک به تمامی اعضایی منتخب که خود را در معرض انتخاب قرار دادند و توانستند از مردم رای بگیرند، ادامه داد: اکنون که در این انتخابات توفیق یافتید باید با فعالیت خود فضای اعتمادسازی بیشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم سازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: اعضای منتخب در شورای ششم کرج غالبا افرادی کاربلد و دارای تجارب لازم هستند ولی اشراف به قوانین و مقررات جدید و ارائه برنامه و ترسیم افق توسعه برای شهر و همچنین انتخاب شهرداری اصلح از مهمترین مسوولیت های اعضا به شمار می آید.
وی افزود: در مرحله نخست  پرداختن به مسایل اجتماعی در کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است و شورای ششم در این زمینه باید برنامه محور و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و علمی خط سیر خود را مشخص و در جهت آن حرکت کند.
استاندار البرز اضافه کرد: البته سند آمایش البرز با استفاده از نخبگان دانشگاهی و کارشناسان برتر استان تهیه و تدوین شده که کمک موثری برای پیشبرد اهداف توسعه شهری نیز خواهد بود.
وی گفت: در بستری از اتحاد و انسجام بین اعضای سیزده گانه شورای ششم و طی تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها، می توانید پاسخگوی اعتماد مردم باشید چراکه مابعنوان دستگاه اجرایی در سایه این هم افزایی توفیقات ارزشمندی را برای استان رقم زدیم.
شهبازی افزود: حواشی مخرب، عقبگرد و ماندن در گذشته، پرداختن به پروژه های بی اهمیت و تمرکز بر روی اقدامات تبلیغات بدون خروجی ملموس برای مردم، می توانند زمینه شکست و دلسردی مردم را فراهم کنند.
وی گفت: همراهی سازنده ای را با اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری کرج در دوره پنجم دارم و این روند تا پایان مسوولیتم با اعضای  شورای ششم نیز تداوم خواهد داشت و از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد.
در ادامه هر یک از اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرج خود را معرفی کردند و بخشی از اهداف و برنامه های خود را تشریح کرده و از استاندار البرز درخواست همراهی در این راستا را داشتند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ عزیز الله شهبازی  شورای شهر کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر کرج اسلامی شهر شورای ششم شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران