Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:53:35 GMT

بسیج رسانه کشور ۱۵ هزار عضو دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۰۸۹

بسیج رسانه کشور ۱۵ هزار عضو دارد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از عضویت ۱۵ هزار نفر در سطح کشور در این سازمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مسعود بصیری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد، با اشاره به مهم‌ترین رسالت‌های سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: این سازمان از سال 91 در کشور تشکیل و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در ابعاد و حوزه‌های مختلف را از جمله مهم‌ترین رسالت و اهداف سازمان بسیج رسانه در کشور عنوان کرد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: برقراری ارتباطی عمیق بین خبرنگاران و موضوعات و مسائل دینی و اخلاقی و تبیین اهمیت اخلاق رسانه‌ای از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن‌ها توجه جدی شود.

بصیری با اشاره به تشکیل دفاتر بسیج رسانه در تمام استان‌های کشور گفت: در حال حاضر 15 هزار نفر عضو این سازمان هستند.

وی با اشاره به آماده به کار بودن بسیج رسانه برای هر اقدام انقلابی و ولایی گفت: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین رویکردهای سازمان بسیج رسانه است و این سازمان آماده هرگونه همکاری در این حوزه با دستگاه‌های فرهنگی کشور است.

علی مسلمان رئیس سازمان بسیج و رسانه استان سمنان نیز در این دیدار از عضویت 250 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان در بسیج رسانه‌ای استان خبر داد و اظهار داشت: تعامل و ارتباط بسیار خوبی بین رسانه و اصحاب رسانه و سازمان بسیج رسانه وجود دارد.

خدمت به نظام و ولایت مهمترین هدف بسیج رسانه است

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به نظام، انقلاب و رهبری مهم‌ترین هدف بسیج رسانه است گفت: بسیج نهادی مقدس و متبرک است و در هر جا حضور و وجود داشته باشد منشأ خیر و برکت است.

وی غدیر، عاشورا و مهدویت را شناسنامه بسیج عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه باید به این موضوعات مهم توجهی ویژه داشته باشند و اخبار و تلاش آن‌ها در حوزه رسانه همسو با اهداف ولایت باشد.

مراسم تجدید میثاق اعضای بسیج رسانه ایلام با آرمان‌های امام راحل (ره)+ فیلمبسیج رسانه استان ایلام از خبرنگار تسنیم ‌در حوزه مقابله با کرونا ‌تقدیر کردهمکاری بسیج رسانه و صدا و سیما خوزستان برای شورآفرینی در انتخابات است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر پرهیز اصحاب رسانه از تعجیل در خبررسانی بدون بررسی و اطمینان از صحت آن گفت: انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع در هر رسانه و خبرگزاری آن را از درجه اعتبار ساقط می‌کند و اطمینان مخاطبان را کمرنگ می‌سازد.

انتهای پیام/363/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج رسانه بسیج رسانه استان سمنان اصحاب رسانه مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی پانزده روز گذشته سازمان آتش نشانی سمنان به ۷۰ حریق و حادثه در شهر سمنان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد بیشترین حوادث مربوط به حبس افراد در کابین آسانسور و اماکن مختلف بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور شش حریق جدی در حوزه واحدهای مسکونی و تجاری پوشش داده شدند، افزود: خوشبختانه این حوادث جنبه خسارتی داشته و موردی از فوت و آسیب جدی به ساکنان گزارش داده نشده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه گرفتن حیوانات موذی و مهار آتش در باکس زباله، فضای سبز و ضایعات در رتبه‌های بعدی موارد امدادی قرار دارند، ابراز داشت: کار امداد و نجات شهروندان به صورت شبانه روزی در ساعات مختلف روز به انجام رسیده و آتش نشانی در خدمت مردم است.

خادمیان در ادامه تصریح کرد: طی بازه مذکور ۳۲ نفر مرد و زن توسط امداد گران سازمان آتش نشانی سمنان از حوادث مختلف نجات یافتند.

وی از مهار حریق شب گذشته در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی در جهادیه سمنان خبر داد و افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که به صورت سرپایی درمان شد.

کد خبر 6099010

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود