Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» مالک شریعتی با اشاره به اظهار نظر رئیس جمهور در خصوص قانون اقدام راهبردی و تاثیر آن بر لغو تحریم ها، گفت: آقای روحانی در انتخابات ۹۶ در حالی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود به مردم ایران گفت تحریم های هسته ای را لغو کرده ام و مجدد به من رای دهید تا باقی تحریم ها را لغو کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: مردم از سال ۹۶ منتظر بودند دولت سایر تحریم ها را لغو کند، در آن سال ها نه مجلس یازدهم بود و نه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اما عدم لغو تحریم ها را به گردن ترامپ انداخت اکنون هم تدبیر داخلی و قانون لغو تحریم ها را به عنوان مانع معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: آنچه نتیجه قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها بود، این شد که دیگر آمریکایی ها نتوانند با برنامه ریزی برای فریب وعده هایی بدهند، عملا امتیازاتی بگیرند و ما به ازاء آن کاری انجام ندهند، با این قانون مسیر یک طرفه امتیازگیری از ایران مسدود شد نه اینکه این قانون مانع لغو تحریم ها شود.

این نماینده مجلس گفت: قانون اقدام راهبرادی، با هدف رفع تحریم ها طراحی و تصویب شد اما از مسیری که ایران اطمینان حاصل کند طرف هایی که بدعهد بودند دیگر بدعهدی نمی کنند، این قانون مانع امتیاز دادن مجدد بدون اقدام واقعی از سوی طرف های برجام شد.

یکی از طراحان قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها در این باره که چرا رئیس جمهور می خواهد توپ عدم رفع تحریم ها را در زمین مجلس بیاندازد، اظهار داشت: مردم قضاوتشان را در انتخابات نشان دادند و به پایداری وضع موجود «نه» گفتند، آقای روحانی از مردم جواب گرفت، انتخابات ۲۸خرداد استیضاح جریان غربگرا بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: اگر اصل ۶۰ قانون اساسی مورد احترام بود و در اوایل آذر لطمه نمی خورد و اگر ۱۱ آذر را نداشتیم در اسفند ماه تحریم مردم برداشته شده بود و امروز مردم می دیدند چه شرایطی بر کشور حاکم بود و فروردین و اردیبهشت و خرداد و تیر دیگری را می دیدیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تحریم روحانی مالک شریعتی قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها رفع تحریم ها تحریم ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی