Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان، بستگی به شرایط کرونا در زمان برگزاری آیین اختتامیه دارد.

یوسف ناصر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری هفتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: شرایط شرکت در جشنواره مطبوعات در سال‌جاری نیز مانند سال گذشته است و امسال موضوعات کرونا و مدافعان سلامت و ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیز به بخش جنبی جشنواره افزوده شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با نحوه برگزاری اختتامیه این جشنواره، افزود: نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان، بستگی به شرایط کرونا در زمان برگزاری اختتامیه دارد و اگر وضعیت کرونایی استان در آن زمان مساعد باشد، اختتامیه به صورت حضوری خواهد بود و در غیر این صورت به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این مسئول در رابطه با اینکه آیا داوری آثار در بخش تیتر، گزارش و مصاحبه به‌ صورت جداگانه خواهد بود یا همانند سال گذشته به طور یکسان (خبرگزاری‌ها و مطبوعات) داوری می‌شود نیز تصریح کرد: اگر تعداد آثار ارسالی از سوی خبرگزاری‌ها و مطبوعات زیاد باشد، داوری آثار به صورت جداگانه انجام می‌شود ولی اگر تعداد آثاری که ارسال می‌شود کم باشد، آثار ادغام شده و داوری می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به جوایز بخش موضوعی این جشنواره، ادامه داد: در بخش موضوعی جشنواره، انتخاب ما رسانه است و از یک فرد تجلیل نمی‌شود و از یک رسانه تجلیل می‌شود که امسال نیز به رسانه‌های برگزیده در این بخش هدایایی اهدا خواهد شد.

ناصر در پاسخ به این سئوال که اگر چند خبرگزاری و نشریه در بخش موضوعی و در قالب یک موضوع شرکت کرده باشند، ملاک ارزیابی فقط تعداد آثار خواهد بود، عنوان کرد: ملاک ارزیابی در این بخش فقط تعداد آثار نخواهد بود و کیفیت آثار نیز در نظر گرفته می‌شود و اگر رسانه‌ها در یک موضوعی در کیفیت و تعداد آثار مساوی باشد، برگزیده مشترک انتخاب‌ می‌شود و در این بخش سعی کرده‌ایم همه رسانه‌ها را دخیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا آخر تیرماه است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ نفر از استان با ۵۰ اثر در جشنواره شرکت کرده‌اند و اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره مطبوعات زنجان برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان تعداد آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: جشنواره ملی شعر و داستان دوست من کتاب در دو مرحله برگزار شده است که در مرحله اول ۱۹ استان و در مرحله دوم ۳۱ استان مشارکت داشتند که آثار آنان مورد داوری قرار گرفت و از ۸۵۰ اثر ارسالی، ۴۲ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی با بیان اینکه رتبه برتر را در بخش داستان بزرگسالان رشته داستان کودک، کسب کرده است افزود: هنر قادر است در هم افزایی میان نسل‌ها نقش داشته باشد و این درست است که شعر و قصه محصول چهار عنصر تفکر، خیال، احساس و تا حدودی تجربه خالق اثر است اما همه ی آثار خلق شده را می‌شود آتش زیر خاکستری دانست که نسیمی می‌تواند آن‌را شعله ور کند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ادامه داد: قصه، بازگویی حوادث ممکن الوقوع زندگی است که خیال نویسنده به آن شاخ و برگ می‌دهد و آن را برای شنیدن جذاب‌تر می‌کند و نوشته باید آیینه‌ای باشد که بتواند سیمای جامعه را در خود منعکس کند.

برخوردار با اشاره به اینکه جشنواره ادبی دوست من کتاب، جشنواره ادبی است خاطرنشان کرد: در این جشنواره اهمیتی خوبی برای آثار ادبی قائل شده است و توانسته اعتبار کسب کند و همانگونه که میدانیم داستان نویسی برای کودکان کمک به پرورش عواطف و افکار کودکان خواهد کرد.

کد خبر 6096926

دیگر خبرها

  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی