Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:26:11 GMT

بخش آموزش و اقتصاد بیشترین آسیب را از کرونا دید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۴۷۱

بخش آموزش و اقتصاد بیشترین آسیب را از کرونا دید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی پیش از ظهر  امروز در مراسم سپاس معلم و آیین تجلیل از فعالان حوزه درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا، همه عرصه‌های اجتماعی را تحت شعاع قرار داد، اظهار کرد: در این میان، بخش‌های اقتصادی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی بیش از همه تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند و حوزه تربیت بدنی و سلامت نیز در سیستم آموزشی از این هجمه بی‌نصیب نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربانی افزود: در این شرایط با اهتمام وزیر آموزش و پرورش و پیگیری معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت، نه تنها فعالیت‌های این حوزه تعطیل نشد، بلکه حجم فعالیت‌ها افزایش پیدا کرد و با تشکیل کانال‌های مجازی در شبکه دانش‌آموزی شاد و آموزش‌های تلویزیونی، اقدامات و برنامه‌های تربیت بدنی و سلامت تداوم پیدا کرد و تربیت بدنی تنها بخشی بود که به صورت هفتگی و روزانه گزارش‌های خود را می‌فرستاد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به فعالیت‌های حوزه تربیت بدنی و طرح‌های ابتکاری اجرا شده در چند سال اخیر پرداخت و گفت: ورزش صبحگاهی، المپیادهای درون مدرسه‌ای، حیاط پویا، ایجاد کلاس درس تربیت بدنی و فعالی شدن مسابقات ورزشی از مهم ترین فعالیت‌های انجام شده است. 

وی افزود: از زمان شیوع کرونا و در این شرایط میزبانی و اجرای چندین برنامه کشوری و مسابقات نیز به استان کردستان واگذار شد که نمونه اخیر آن چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی به صورت مجازی با محوریت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان(کوچ) است که شهریورماه سال‌جاری به میزبانی آموزش و پرورش کردستان برگزار خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان ( کوچ ) را یکی از بسته‌های تحولی موفق و اقدامات خوب استان عنوان کرد و گفت: این موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان طرح و اقدامات و نتایج آن مورد استقبال اعضا قرار گرفت و مهم ترین هدف آن کمک به سلامت دانش‌آموزان است که در آینده بدنه فعال اجتماعی را تشکیل می‌دهند. 

وی مهم‌ترین هدف این نشست را تقدیر و سپاس از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه تربیت بدنی و ورزش مدارس عنوان کرد و ضمن ابراز امیدواری برای تداوم موفقیت‌های این حوزه، از زحمات مسئولین و مجموعه دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی و سلامت استان تشکر کرد. 

گفتنی است در این مراسم که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد از 130 نفر از فعالان حوزه درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان تجلیل شد.  

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان کردستان قربانی تربیت بدنی و سلامت حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان