Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای مجمع پس از خیر مقدم بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون، عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون در سال ۹۹ در بخش‌های قهرمانی، استعدادیابی، آموزش، همگانی، مسابقات داخلی و خارجی، اردو‌ها و … ارائه نمود و به تشریح عملکرد اسکی ایران در سال گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مجمع ریاست فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی به بیان برنامه‌های فدراسیون در سال جاری پرداخت و مهم‌ترین عناوین فعالیت‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ را تشریح نمود.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ به میزبانی پکن، حضور در این رویداد را یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون عنوان کرد و خواستار تشکیل ستاد بازی‌های المپیک زمستانی همچون بازی‌های المپیک تابستانی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شد.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با اشاره به اهمیت المپیک زمستانی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تغییر نام و فعالیت فدراسیون به عنوان “فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی” چشم‌انداز خوبی برای فعالیت در دیگر رشته‌های ورزش‌های زمستانی پدید آمده و با یک برنامه‌ریزی میان مدت و دراز مدت می‌توان شاهد حضور دیگر رشته‌های زمستانی در المپیک‌های بعدی بود.

نظریان همچنین به تشریح دیگر برنامه‌های فدارسیون در سال ۱۴۰۰ از جمله برنامه‌های حوزه قهرمانی، همگانی، مسابقات، اردوها، اعزام ها، آموزش و استعدادیابی پرداخت.

وی همچنین انعقاد تفاهم‌نامه و همکاری مشترک با دیگر فدراسیون‌ها و نهاد‌های ورزشی را از اهداف و برنامه‌های فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی عنوان کرد و گفت خوشبخاته در ماه‌های گذشته در این بخش اتفاقات خوبی رخ داده و تفاهم‌نامه مثمرثمر بسته شده است.

پس از اتمام گزارش ریاست فدراسیون از اعضای مجمع رای‌گیری به عمل آمد و با اکثریت آرای اعضا گزارش سال ۹۹ و برنامه های۱۴۰۰ مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه مجمع گزارش حسابرس مستقل در مورد عملکرد مالی فدراسیون ارائه شد و با رای‌گیری اعضا، گزارش حسابرس مستقل فدراسیون نیز مورد تایید و مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

در بخش دیگر مجمع، خزانه دار فدراسیون به ارائه گزارش مالی فدراسیون پرداخت.

در ادامه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، بازرس فدراسیون به بیان گزارش عملکرد فدراسیون پرداخت و پس از رای‌گیری این گزارش نیز مورد تصویب و تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

رییس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در ادامه این مجمع در سخنانی با اشاره به پتانسیل بالای ورزش‌های زمستانی خاطر نشان کرد: در دوره پیش رو تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزش‌های زمستانی سرمایه‌گذاری نماییم و شاهد حضور رشته‌های دیگری علاوه بر اسکی در رویداد‌های مختلف از جمله المپیک زمستانی باشیم.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به ظرفیت بالای ورزش‌های زمستانی، خاطر نشان کرد: ورزش‌های زمستانی دارای ظرفیت بالایی هستند و این ظرفیت در کشور مغفول مانده و امیدواریم که در سال‌های آتی، فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی بتواند در این زمینه عملکرد رو به رشد و موفقی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و آسیب آن به رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: کرونا به تمامی رشته‌های ورزشی صدمه زد و اسکی نیز از این آسیب مصون نبوده، اما اسکی جزو رشته‌هایی بود که از ویروس کرونا کمتر آسیب دید.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته شاهد عملکرد خوب و پرتلاش دکتر نظریان در رأس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در عرصه داخلی و خارجی بوده‌ایم. با توجه به تغییر ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی می‌توانیم ارتباطات خوبی را با این فدراسیون بین‌المللی برقرار کنیم.

وی همچنین به کسب کرسی در فدراسیون بین‌المللی اسکی توسط رئیس فدراسیون ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با کسب کرسی دکتر نظریان در فدراسیون بین‌المللی می‌توانیم ارتباطات خوبی را در عرصه بین‌المللی برقرار کنیم و از این ظرفیت خوب بهره ببریم.

علی نژاد با تاکید بر اهمیت حوزه قهرمانی در ورزش، افزود: امیدوارم اسکی در بخش قهرمانی عملکرد موفق تری داشته باشد و پیشنهاد من عملکرد گلخانه‌ای در اسکی است. نگاهی به استعدادیابی و قهرمان‌پروری در این فدراسیون باید به صورت گلخانه‌ای انجام شود تا در این رشته نیز شاهد موفقیت‌های جهانی باشیم.

وی بر اهمیت تربیت نیرو‌های انسانی در اسکی نیز تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارتباطات موثر با چهره‌های برجسته اسکی در جهان شاهد افزایش توانمندی‌های اسکی بازان و مربیان ایران و بروز رسانی دانش آن‌ها باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: اسکی جزو رشته‌هایی است که می‌تواند در بخش اقتصادی عملکرد خوبی داشته باشد و با توجه به ظرفیتی که از دکتر نظریان سراغ داریم، بی‌شک ایشان می‌تواند در این حوزه نیز موفق عمل نماید.

در مجمع عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی علیرضا رحیمی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک حضور داشت. بیشتر بخوانید: حکم رییس فدراسیون بین‌المللی اسکی برای نظریان / عضویت ایران در یکی از مهمترین کارگروه‌های FIS

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی فدراسیون بین المللی المپیک زمستانی ورزش و جوانان خاطر نشان مجمع عمومی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار کرد: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویداد‌های مهم کسب مدال کنیم. با استعداد‌هایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعداد‌ها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشور‌ها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکار است اظهار کرد: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتار‌های مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

کیومرث هاشمی اظهار کرد: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیاز‌های اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

زهرا اینچه درگاهی  نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش از رشته ژیمناستیک اظهار داشت: ممنونیم که این فرصت به رشته ژیمناستیک داده شد. دوستان زیادی در مجموعه فدراسیون در کسب این موفقیت سهم دارند و با تلاش گروهی فدراسیون و کادر فنی امروز شاهد این اتفاق تاریخی و کسب سهمیه هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه افزود: در این چند سال توفیقات بسیار خوبی برای ژیمناستیک ایران به دست آمد و همه هدف ما ایجاد همدلی و موفقیت این رشته مادر است که استعداد‌های بیشماری در آن وجود دارند. همه این موفقیت‌ها باعث سرافرازی ژیمناستیک است و خوشحالیم که در اعتلای ورزش کشور سهیم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور آقای هاشمی در موفقیت ژیمناستیک بسیار تاثیرگذار بوده است و خوشحالیم که با حضور ایشان حال ورزش عوض شد، چون دغدغه ورزشکاران را داشتند. وزیر ورزش پیگیر وضعیت ژیمناستیک بود و این پیگیری باعث شد که الان شاهد این افتخار بزرگ برای ژیمناستیک باشیم.

مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار کرد: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه‌ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، مدیرکل حوزه وزارتی، سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک و رضا خیرخواه سرمریی تیم ژیمناستیک هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی