Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در آیین نمادین افتتاح واحد مسکونی در شهر گوگ تپه اظهار کرد: این تعداد واحد همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش با ۱۵ هزار میلیارد ریال هزینه در سطح کشور به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در احداث این واحد‌ها خیران نیز با اهدای زمین و مصالح مشارکت داشتند، افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکن مددجویی در مجموع ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات بنیاد مسکن هزینه شده است.

فریور اضافه کرد: در آذربایجان غربی نیز این ۵۳ واحد مسکونی در شهرستان‌های مهاباد، ارومیه، اشنویه، بوکان، پلدشت، تکاب، چایپاره، چالدران، سردشت، شاهین دژ، شوط، میاندوآب و نقده امروز به طور همزمان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول اذعان کرد: در ساخت این واحد‌ها که ۲۰ باب از آن در مناطق روستایی و بقیه در شهر‌های آذربایجان غربی قرار دارد بنیاد مستضعفان، سپاه شهدای آذربایجان غربی و بنیاد مسکن نیز مشارکت داشتند.

فریور بحث اشتغال و مسکن را یکی از مهمترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد عنوان کرد و افزود: ایجاد و احداث مسکن برای جامعه هدف یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که امروزه توسط بهزیستی با کمک دستگاه‌های مختلف و همه ظرفیت‌های موجود در حال انجام است.

صبح امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی آیین نمادین افتتاح طرح مسکن مدد جویی با حضور فرماندار مهاباد و شماری از مسئولان مهاباد در شهر گوگ تپه از توابع این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح بهزیستی واحد مسکونی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش‌باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ همراه با تندباد لحظه‌ای تا اوایل هفته آینده پیش ‌ینی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت در اثر تندباد لحظه‌ای وجود دارد و توصیه می‌شود دستگاه‌های اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها را داشته باشند.

محمد پور از شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، تردد‌های شهری و جاده‌ای، محکم‌سازی سازه‌های سبک، گلخانه‌ها و بنر‌های تبلیغاتی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی را مد نظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد