Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،‌ سیدعلی فاطمی نایب رئیس انجمن داروسازان، در گفت‌وگو با برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران با اشاره به اینکه برخی داروهای معمولی هم در داروخانه ها موجود نیست درباره کمبود دارو به ویژه دارو برای بیماران خاص گفت: همه تقصیرها را نباید به گردن تحریم ها بگذاریم بلکه برخی مدیران سوء مدیریت خود را به گردن تحریم و کمبود ارز می اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به صورت مکرر از مجلس درخواست کرده ایم کمبود شدید دارو را علت‌یابی کنند. به عنوان مثال داروهای بیماران صرعی، دیابتی، میگرنی و بیماران افسرده در دسترس نیست و باید علت کمبود آن به جد توسط حاکمیت مطالبه شود.

وی تاکید کرد: در مورد همه داروها کمبود داریم. معضل انسولین در حال حاضر بهتر شده است. از الان باید برای واکسن آنفلو آنزا اقدام کنیم تا مثل  سال گذشته زمانی به داروخانه ها نرسد که زمان تزریق آن گذشته باشد.

نایب رئیس انجمن داروسازان  با تاکید بر اینکه ممکن است معضل کمبود دارو تشدید شود گفت: چشم انداز روشنی برای رفع کمبود داروها وجود ندارد بلکه احتمال تشدید آن هم وجود دارد. 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم مدیریت دارو کمبود دارو کمبود دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی

به گزارش قدس آنلاین ، در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس که یک نسخه آن روز جاری در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، آمده است که تحریم‌های جدید، دو گروه اسرائیلی حامی خشونت و چهار متهم به نقض حقوق بشر در کرانه باختری را شامل می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید که خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند