Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:34:33 GMT

کلوپ: اوضاع بهبود مصدومان خیلی خوب است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۲۲۲۰

کلوپ: اوضاع بهبود مصدومان خیلی خوب است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که اوضاع ویرژیل فن دایک و جو گومز، ستاره های مصدوم قرمزها، بسیار خوب به نظر می رسد.

به گزارش "ورزش سه"،  ویرژیل فن دایک و جو گومز، مدافعان میانی لیورپول، پس از یک مصدومیت طولانی به تمرینات بازگشته اند و در حال آماده سازی برای به میدان رفتن در فصل جدید هستند. یورگن کلوپ نیز از وضعیت این دو ستاره تیمش بسیار راضی است و می گوید که آنها بسیار خوب به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ همچنین درباره ترنت الکساندر آرنولد و جوئل ماتیپ، دیگر ستاره های مصدوم لیورپول، نیز خبرهای خوبی داشت. هر چهار ستاره مصدوم لیورپول در اردوی آماده سازی پیش فصل قرمزها در اتریش مشغول تلاش برای رسیدن به فرم مطلوب هستند.

 

 

کلوپ در این باره به وب‌سایت لیورپول گفت: "ویرژیل و جو فعلا در روزهای اول بازگشت‌شان در کنار تیم دو جلسه تمرین نخواهند داشت. آنها در جلسه دوم تمرین شان روی بهبود مصدومیت و فیزیوتراپی و اینجور چیزها کار می کنند.

این از این دو تا... آنها واقعا خوب به نظر می رسند. من نمی دانم که دقیقا کی می توانیم قدم بعدی را برداریم اما در چهار هفته آتی این اتفاق خواهد افتاد. مطمئنا یک قدم بزرگ رو به جلو برای ما خواهد بود."

 

 

کلوپ درباره الکساندر آرنولد و ماتیپ نیز گفت: "جوئل به نظر خوب می رسد، او از همه بیشتر به بازگشت به تمرینات عادی نزدیک است و بعد خواهیم دید که کی می تواند به بازی برگردد.

مصدومیت ترنت به اندازه کافی جدی بود اما اکنون من می گویم که دیگر یک آسیب جدی نیست. بازگشت او نزدیک است اما فعلا، احتمالاً برای پنج یا شش روز آینده او برنامه ویژه ای دارد. هر از گاهی تمرین با تیم، هر از گاهی به صورت انفرادی. اما بعد از پنج یا شش یا هفت روز او باید به تمرینات عادی تیمی بازگردد."

 

 

فن دایک و گومز در فصل گذشته فقط می توانستند از بیرون اوضاع نا به سامان سرخ ها را که در نهایت به رده سوم در لیگ برتر رضایت دادند، تماشا کنند.

گومز درباره اینکه چگونه او و فن دایک در حالی که هر دو مصدوم بودند از یکدیگر حمایت و به بهبود هم کمک کردند صحبت کرده است.

 

گومز گفت: "در ابتدا لحظه های بسیاری وجود داشت که ما هر دو روی مبل در خانه بودیم و نمی توانستیم حرکت کنیم. با هم تماس تصویری می گرفتیم و درمورد همه چیز صحبت می کردیم. این که کسی باشد که با با او ارتباط برقرار کنی و در مواقعی که ناامید شده ای با او درددل کنی، چیز بسیار خوبی است بنابراین رابطه ما کمک بزرگی بود.

 

 

فکر می کنم ما هر دو سپاسگزار بودیم که یکدیگر را داشتیم. اوضاع خیلی سخت و بی رحمانه ای بود اما قطعا اینکه ما همدیگر را داشتیم همه چیز را آسانتر کرد.

آنجاست که کار در کنار یکدیگر خوب است. ما آسیب های متفاوتی داشتیم، اما در تمام طول این مسیر با هم بوده ایم. روزهایی هست که ما باید کاری متناسب با مصدومیت خود انجام دهیم، اما اینکه امروز پس از مدت ها به تمرینات تیمی بازگشتیم اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم می توانم از طرف هر دویمان بگویم که عاشق هر دقیقه از آن بودیم.

همه ما در حال تلاش برای دستیابی به یک هدف هستیم؛ اینکه سعی کنیم از آغاز فصل نقش خود را بازی کنیم. هر کسی در حال طی کردن مسیر خودش است، اما اینکه افرادی را در کنار خود داشته باشی که در چنین محیط خوب و با این امکانات بسیار خوب با هم کار کنید، همه چیز را بسیار راحت تر می کند."

 

 

ویرجیل فن دایک لیورپول الکساندر آرنولد جول ماتیپ یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول الکساندر آرنولد یورگن کلوپ سرمربی بسیار خوب فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!

یورگن کلوپ بعد از بازی با وستهم درباره درگیری لفظی عجیبش با ‏محمد صلاح گفت که در رختکن با ستاره مصری صحبت کرده و ‏ماجرا تمام شده است. ‏

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 79 دیدار امروز لیورپول مقابل ‏وستهم محمد صلاح که برای ورود به زمین به جای لوئیس دیاز کنار ‏خط حضور داشت با سرمربی‌اش یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد ‏هیچکس نمی‌توانست صحنه‌هایی که در حال پخش بود را باور کند. ‏

بازی دو تیم در زمان تعویض صلاح با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و در ‏نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. ‏

بلافاصله بعد از بازی همه خبرنگاران کنجکاو بودند که از کلوپ درباره ‏این درگیری عجیب سوال کنند ولی او همانطور که انتظار می‌رفت ‏نمی‌خواست روی این مسئله خیلی مکث کند. ‏

کلوپ درباره این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: ‌‏"در رختکن با صلاح حرف زدیم و ماجرا تمام شد. برای من تمام شده ‏است". ‏

خبرنگار از کلوپ پرسید آیا معتقد است ماجرا برای صلح هم تمام ‏شده است؟ سرمربی لیورپول در پاسخ گفت: "بله، احساسم این ‏است". ‏

کلوپ درباره سوالی که یک خبرنگار از او درباره از دست رفتن شانس ‏لیورپول در کورس قهرمانی پرسید گفت: "الان در وضعیتی نیستم که ‏صریح درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا نمی‌توانم به این موضوع ‏و جام و قهرمانی فکر کنم". ‏

او درباره نتیجه بازی با وستهم و آنچه در زمین گذشت گفت: "خیلی ‏ناراحت و سرخورده‌‌ام. بازی واقعا دشواری بود. ما در یک دوره 10 روزه ‌‏4 بازی انجام دادیم. معتقدم بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی داشتند ‏ولی اجازه دادیم از هیچ گل بخوریم. از موقعیت‌های صفر درصد". ‏

tags # یورگن کلوپ ، لیورپول ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!