Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه جامع کاهش تصادفات در کرمانشاه باید اجرایی شود، گفت : با اجرایی شدن این برنامه شاهد کم شدن آمار تصادفات داخل شهری در کرمانشاه خواهیم بود.

او با اشاره به وجود ۱۹ نقطه حادثه خیز در داخل شهر کرمانشاه بر اساس اعلام مسئولین شهرداری، گفت : مشکل خیلی از نقاط را می‌توان با انجام کار‌های ترافیکی حل کرد و اگر هر ماه روی آرام‌سازی یکی دو نقطه از نقاط حادثه خیز داخل شهر کار شود تا پایان سال بخش زیادی از نقاط حادثه خیز داخل شهر از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اشاره‌ای هم به نامناسب بودن جانمایی پل‌های عابر پیاده در شهر کرمانشاه داشت و افزود: علاوه بر نداشتن جانمایی درست، سازه پل‌ها مجهز به امکانات روز نیست و همین مسئله سبب می‌شود مردم خیلی از پل‌های عابر پیاده برای تردد استفاده نکنند و همین آمار تصافات عابرین پیاده را بالا می‌برد.

او با اشاره به روند افزایشی ترافیک در خیابان‌های شهر کرمانشاه، گفت: آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده و باید فکری به حال ترافیک شهر بشود.

او با تاکید بر اینکه برای مدیریت ترافیک در شهر کرمانشاه باید کار هوشمند کردن تقاطع‌ها انجام شود، ادامه داد: با این حال مهمترین راهکار برای مدیریت ترافیک کار فرهنگی است، چون تنها با اقدامات فرهنگی می‌توان ترافیک شهر را مدیریت کرد.

او سپس با اشاره به ترافیکی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کرمانشاه درست می‌کنند، گفت: باید در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای استانی تصمیم گیری شود. نمی‌شود هر کسی هر جایی از شهر که دلش خواست فروشگاه زنجیره‌ای بزند و باعث ترافیک در شهر بشود.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در داخل شهر کرمانشاه ترافیک درست می‌کنند

شهرام کهریزی مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در داخل شهر کرمانشاه ترافیک درست می‌کنند، گفت: هم اکنون فروشگاه‌های زنجیره‌ای در چند نقطه از شهر همچون روبروی جایگاه عرضه سوخت میدان فردوسی و چند مورد در بلوار مصطفی امامی به دلیل عدم در نظر گرفتن پارکینگ باعث ایجاد ترافیک در داخل شهر شده اند.

او گفت: وقتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون در نظر گرفتن پارکینگ مجوز راه اندازی می‌گیرند، پارک‌های دوبله و سوبله را در محدوده خود بوجود آورده و باعث ترافیک شهری می‌شوند.

کهریزی خواستار مصوبه‌ای برای اجباری شدن استعلام از شورای ترافیک هنگام دادن مجوز ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در داخل شهر کرمانشاه شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه حمل و نقل تصادف رانندگی ترافیک جاده فروشگاه های زنجیره ای داخل شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد دستگاه‌های MRI استان کرمانشاه برای ارائه خدمات به بیماران به پنج دستگاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه ، قباد محمدی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه MRI نسل جدید در مرکز درمانی امام رضا(ع) کرمانشاه، راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: از وجوه تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، نیاز نداشتن به تزریق متناوب هلیوم و این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است و ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه نیز ۵۰ میلیارد تومان است.

محمدی اضافه کرد: با راه‌اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان کرمانشاه جهت ارائه خدمات به بیماران به پنج دستگاه رسید.

کد خبر 751100

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم