Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@03:34:01 GMT

انتقال قلب آقای ۱۹ ساله از شهرکرد به تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۲۲۶۸

انتقال قلب آقای ۱۹ ساله از شهرکرد به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد حیدری رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: قلب آقای ۱۹ ساله با بالگرد از شهرکرد به تهران منتقل شد.

او افزود: این عملیات با ورود تیم پیوندی سازمان اورژانس کشور در ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه امروز ۲۳ تیر۱۴۰۰ به فرودگاه شهرکرد شروع شد و دکتر احمدی، جراح قلب پس از جداسازی قلب، آن را به نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عمل قلب شهر کرد متخصص قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،کاظم فلاحی دوست،افزود: در ساعت ۱۳:۲۰ دیروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (Eoc) استان، گرفتار شدن ۱۰ خانوار عشایری در سیلاب منطقه دشت بازار واقع در شهر سی سخت شهرستان دنا، گزارش شد. وی گفت: بلافاصله تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام و بعد از ارزیابی اولیه، نجاتگران هلال‌احمر به چادر‌های عشایر که دچار آبگرفتگی شده بودند، امدادرسانی کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۹:۰۵ دیروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، مبنی بر عدم هوشیاری وتب بالی کودکی یکساله در منطقه تنگ سیب زیلایی، بلافاصله تیم امدادی مارگون بهمراه کادر اورژانس ١١۵ به محل حادثه اعزام شد. فلاحی دوست افزود: باتوجه به بارندگی سخت گذر بودن مسیر امکان انتقال برای اورژانس میسر نبود. اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال‌احمر انجام شد و کودک با امبولانس هلال‌احمر به منطقه دسترس در جاده انتقال و جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶