Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌های استان همدان گفت: ایجاد شبکه‌ای پویا از فعالین فرهنگی و تدوین برنامه‌هایی متناسب با بوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه‌های استان از وظایف نهاد نمایندگی رهبری در استان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدمهدی حاجیلوئی‌محب چهارشنبه ۲۳ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، اظهارکرد: مجموعه‌ نهاد نمایندگی رهبری مزین به نام مقام‌معظم‌رهبری است و باید رفتار و منش ایشان برای همه ما یک الگو و اندیشه فراگیر و جامع باشد، و نگاهی عمیق، متین و واقع‌گرایانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای تعالی روزافزون اخلاق و فضیلت‌های اخلاقی و رفتاری در دانشگاه وظیفه ما است، تصریح کرد: در تلاشیم تا اندیشه‌های ناب انقلاب و حضرت امام‌خمینی(ره) و رهبری را در دانشگاه تبلور ببخشیم و همدلی را بین تمامی دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ایجاد کنیم.

حاجیلوئی‌ دفتر نهاداستانی را محفلی برای هم‌افزایی و تبادل تجربه عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم دفتر نهادنمایندگی رهبری را در مراکز دانشگاهی که فاقد آن هستند ایجاد کنیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌هایی متناسب با بوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه‌های استان برنامه‌ریزی و اجرا کنیم و ایجاد زنجیره تشکیلاتی و شبکه‌ای پویا از فعالین فرهنگی از وظایف و برنامه‌های نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها خواهد بود.

در ادامه مسئول سابق نهادنمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌های استان‌همدان تببین، تعمیم، تعمیق و  ترویج  عالمانه از معارف دینی و انقلابی در سطح دانشگاه‌ها را از برنامه‌های مهم نهاد برشمرد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی در این مراسم افزود: نهاد در دانشگاه‎‌ها در تلاش است تا با همکاری رؤسا، اساتید و دانشجویان قدم‌های مؤثری بردارد و با همدلی، همکاری و صمیمت به اعتلای ایران اسلامی کمک کند.

وی مسئولیت در نهاد رهبری را فرصتی برای خدمتگزاری به بهترین قشر جامعه یعنی فرهیختگان دانشگاهی ارزیابی و اضافه کرد: مسئولیت طعمه برای سوء‌استفاده نیست و خود را سرباز اسلام و انقلاب می‎‌دانیم.

مسئول سابق دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی استان همدان نیز در این مراسم گفت: به برکت انقلاب اسلامی واژگان جدیدی در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرد، از جمله در حوزه مدیریت از واژه مسئول به جای رئیس استفاده شد.

حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی‌ورکشی با بیان اینکه مسئول بار معنایی خاصی دارد، اظهار کرد: مسئول کسی است که با توجه به فرصت‌ها و امکاناتی که دراختیارش بوده، مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

وی با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) افزود: پیامبر اسلام(ره) می‌فرماید؛اگر کسی به دنبال پست و مسئولیت باشد؛ خداوند مدیریت آن پست را به خود شخص حواله می‌کند اما اگر شخص منتظر بماند تا مسئولیت به سراغش بیاید آن زمان خدا در مدیریت او دخالت می‌کند، امدادهای غیبی شامل حالش خواهد شد و در بحران‌هایی که تصمیم‌گیری سخت است او را با جرقه‌ای یاری می‌کند.

طالقانی‌تصریح کرد: این روایت بیان می‌کند که در نظام اسلامی افراد باید منتظر مسئولیت بمانند مگر اینکه به وی تکلیف شود که این شرایط هم بسیار محدود و نادر است.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌های استان همدان تقدیر و حجت الاسلام محمدمهدی حاجیلوئی‌محب به سمت مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌های استان همدان معرفی شد.

همچنین از زحمات حجت الاسلام طالقانی به عنوان رئیس دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی تکریم و حجت الاسلام محمدی در این جایگاه معرفی و از حجت الاسلام محمدی به عنوان رئیس دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تقدیر و حجت الاسلام سلگی به عنوان مسئول دفتر نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور استان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه حجت الاسلام دفتر نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه