Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی انگلیس بار دیگر به ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس نتوانست به طلسم ناکامی خود در یورو پایان دهد. به این ترتیب طلسم قهرمان نشدن انگلیس در تورنمنت های معتبر از سال ۱۹۶۶ همچنان ادامه دارد.

البته نباید فراموش کرد انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت در رده چهارم جهان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ نیز در یورو نایب قهرمان شد و این نشان از پیشرفت این تیم با این مربی جوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت ساوت گیت چند روز بعد از این ناکامی بزرگ گفت نزدیک شدن تیمش به قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ باعث می شود درد شکست در ضربات پنالتی به ایتالیا بسیار بیشتر شود.

ساوت گیت در یک کنفرانس خبری اعتراف کرد: البته باختن در پنالتی خیلی خیلی ناراحت کننده است. در نهایت جایی که ما می خواستیم برسیم و وقتی شما خیلی نزدیک هستید، حتی دردناک تر می شود. باختن در پنالتی آن هم در فینال عذاب آور است.شما باید این ناامیدی را احساس کنید زیرا فرصت کسب جایزه هایی از این دست در زندگی شما بسیار نادر است.

پس از شکست، توهین های نژادپرستانه به بازیکنان انگلیسی به اوج خود رسید و همین مسئله ناراحت کننده دیگری بوده است که گرت ساوت گیت به آن واکنش نشان داد و گفت:  بردن و باختن فقط آن چیزی نیست که ما برای آن ایستادگی می کنیم. مسئله نژادپرستی خیلی مهم است و باید با آن برخورد جدی شود. این بازیکنان در بین بهترین پنالتی زن های تیم بودند و با شایستگی انتخاب شدند و متاسفانه این اتفاقات نیز رخ می دهد و نباید آنها را سیبل قرار دارد و این رفتار نادرست را نشان داد.

انگلیس در فینال که در ومبلی برگزار شد با یک گل از ایتالیا پیش افتاد اما گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت ساوت گیت تیم ملی فوتبال انگلیس یورو ۲۰۲۰ ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • گل په‌په‌لو به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول