Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی انگلیس بار دیگر به ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ اشاره کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس نتوانست به طلسم ناکامی خود در یورو پایان دهد. به این ترتیب طلسم قهرمان نشدن انگلیس در تورنمنت های معتبر از سال ۱۹۶۶ همچنان ادامه دارد.

البته نباید فراموش کرد انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت در رده چهارم جهان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ نیز در یورو نایب قهرمان شد و این نشان از پیشرفت این تیم با این مربی جوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت ساوت گیت چند روز بعد از این ناکامی بزرگ گفت نزدیک شدن تیمش به قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ باعث می شود درد شکست در ضربات پنالتی به ایتالیا بسیار بیشتر شود.

ساوت گیت در یک کنفرانس خبری اعتراف کرد: البته باختن در پنالتی خیلی خیلی ناراحت کننده است. در نهایت جایی که ما می خواستیم برسیم و وقتی شما خیلی نزدیک هستید، حتی دردناک تر می شود. باختن در پنالتی آن هم در فینال عذاب آور است.شما باید این ناامیدی را احساس کنید زیرا فرصت کسب جایزه هایی از این دست در زندگی شما بسیار نادر است.

پس از شکست، توهین های نژادپرستانه به بازیکنان انگلیسی به اوج خود رسید و همین مسئله ناراحت کننده دیگری بوده است که گرت ساوت گیت به آن واکنش نشان داد و گفت:  بردن و باختن فقط آن چیزی نیست که ما برای آن ایستادگی می کنیم. مسئله نژادپرستی خیلی مهم است و باید با آن برخورد جدی شود. این بازیکنان در بین بهترین پنالتی زن های تیم بودند و با شایستگی انتخاب شدند و متاسفانه این اتفاقات نیز رخ می دهد و نباید آنها را سیبل قرار دارد و این رفتار نادرست را نشان داد.

انگلیس در فینال که در ومبلی برگزار شد با یک گل از ایتالیا پیش افتاد اما گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال انگلیس گرت ساوت گیت تیم ملی فوتبال انگلیس گرت ساوت گیت یورو 2020 ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان روی داد و بر اثر آن پدر خانواده جان خود را از دست داد.

 

دیگر خبرها

  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • گزارش تلخ از جان باختن پدیده کنکور 1402
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد