Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در بازی فردا میزبان است اما هیچ مزیتی نسبت به تیم استقلاال به عنوان تیم میهمان ندارد.

پرسپولیس در حالی فردا شب مقابل استقلال صف آرایی خواهد کرد که طبق قرعه کشی در این بازی میزبان است. اما موضوع این است هیچ برتری با توجه به میزبان بودن نسبت به تیم میهمان ندارد.

پرسپولیس باید به اندازه استقلالی ها میهمان دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که سکوهای ورزشگاه نیز به شکل نصف نصف در اختیار لیدرهای دو تیم قرار گرفته است.

خبرهای طرفداری حاکی از آن است اگرچه تیم پرسپولیس به عنوان تیم میزبان معرفی شده اما تنها یک سکوی شیشه ای در اختیار پرسپولیسی ها قرار گرفته و یک سکوی شیشه ای نیز به استقلالی ها داده شده است.

جالب این که پرسپولیس هم مثل استقلال به رغم میزبانی تنها ۲۰ نفر را می تواند به عنوان میهمان دعوت کند. ضمن این که با توجه به این که بهترین بخش از ورزشگاه در اختیار بنرهای تبلیغاتی سازمان لیگ قرار می گیرد، بقیه سکوها هم نصف شده اند تا هر دو تیم بدون توجه به میزبانی و میهمانی پرچم ها و بنرهای خود را روی آن ها نصب کنند.

به رغم تمام این اتفاقات که نشان می دهد میزبانی پرسپولیس به هیچ وجه در این بازی رعایت نشده، باشگاه پرسپولیس امیدوار است بلندگوهای ورزشگاه در اختیار هواداران این تیم باشد تا صدای تشویق های از پیش ضبط شده هواداران پرسپولیس مدام از بلندگوهای ورزشگاه پخش شود اما تا این لحظه این اجازه به سرخ ها داده نشده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 موضع باشگاه اصفهانی درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی به شرح زیر توسط مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه اعلام شده است:

«هرگونه رفتار توهین‌آمیز به هواداران فارغ از جنسیت یا قوم یا زبان توسط هر کس و در هرکجا محکوم است. این موضع رسمی و بدون بازگشت باشگاه سپاهان است.

سؤال اینجاست که چگونه فحاشی بی‌وقفه هواداران تیم میزبان از یک ساعت قبل بازی، در حین مسابقه و پس از آن توسط مدیران باشگاه میزبان دیده نمی‌شود؟!

البته شاید مدیران این باشگاه به دلایل مشخص خود به فرافکنی روی آورده‌اند، اما بدون شک رفتار‌های هواداران منتسب به تیم میزبان که تصاویر آن _توسط اهالی محترم رسانه_ در فضای مجازی منتشر شده، آنقدر زشت است که دلیلی ندارد، مسئولان باشگاه محترم میزبان آن را کتمان کنند. امیدواریم عزیزان مسئول در یک فضای عادلانه به تمام حواشی بازی رسیدگی نمایند.

فحاشی سنگین همه‌جانبه و ظاهراً هماهنگ از بسیاری سکو‌های منتسب به باشگاه میزبان، علیه تک‌تک بازیکنان سپاهان با ذکر نام و انواع و سایر اتفاقات ناشایست بازی روز گذشته به طور جد پیگیری خواهد شد و مستندات مربوط در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار خواهد گرفت.

همچنین امیدواریم مستندات اتهامات در خصوص پرتاب سنگ به سمت بانوان محترم هواداران پرسپولیس ارائه گردد؛ هر چند با توجه به اختلاف ارتفاع، این اتهام نیز عجیب و دور از واقع است! اما در صورت عدم اثبات این ادعا، باید با منتشرکنندگان این خبر، که به تحریک و نفرت‌پراکنی میان هواداران می‌پردازند، برخوردی قاطع صورت پذیرد.

بدون شک باشگاه سپاهان طبق اصول خود، به هرگونه رفتار ناشایست افراد معدود منتسب به این باشگاه رسیدگی خواهد کرد؛ آیا باشگاه حریف هم چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد؟!»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا