Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ظرفیت بیمارستان‌های اصفهان در حال تکمیل شدن است و بیمارستان‌های امین و خورشید کاملاً پر شده است،در شرایط فعلی از بیمارستان‌های خصوصی و خیریه درخواست کمک کردیم، همچنین به دو بیمارستان عیسی بن مریم و کاشانی نیز که مرکز تصادفات استان است اعلام آماده باش کردیم

بهروز کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت اصفهان در موج پنجم کرونا، اظهار کرد: تعداد بیمارانی که نیازمند خدمات بستری هستند، هر روز در حال اضافه شدن است و شاهد روند صعودی بیماری کووید ۱۹ در اصفهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش اشغال تخت‌های بیمارستانی در موج پنجم

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان‌های مرجع کرونا در اصفهان، افزود: ظرفیت بیمارستان‌های اصفهان در حال تکمیل شدن است و بیمارستان‌های امین و خورشید کاملاً پر شده و در دو بیمارستان تأمین اجتماعی نیز بیماران کووید ۱۹ بستری هستند و بیمارستان شریعتی و بیمارستان غرضی حدود ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی از بیمارستان‌های خصوصی و خیریه درخواست کمک کردیم، همچنین به دو بیمارستان عیسی بن مریم و کاشانی نیز که مرکز تصادفات استان است اعلام آماده باش کردیم و اگر شرایط با این روند پیش برود قطعاً باید این بیمارستان‌ها را به بستری بیماران کرونایی اختصاص دهیم.

بیماران بستری به بیش از سه هزار بیمار در شبانه‌روز می‌ رسد

وی با اشاره به کاهش میزان رعایت‌ها در موج پنجم کرونا، تصریح کرد: اگر شرایط به همین صورت پیش برود و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا رعایت نشود، تعداد بیماران نیازمند به بستری در بیمارستان‌ها به بیش از سه هزار بیمار در شبانه روز خواهد رسید و این بدان معناست که در این موج بیش از موج‌های قبلی تخت‌های بیمارستان اشتغال می‌شود.

فعالیت‌های غیراورژانس و غیرکرونایی بیمارستان‌ها متوقف می‌شود

کلیدری خاطرنشان کرد: با بحرانی شدن شرایط کرونا در موج جدید بیمارستان‌های بزرگ شهر اصفهان از جمله بیمارستان الزهرا را از دست خواهیم داد و بیمارستان‌های عیسی بن مریم، خورشید، امین، بیمارستان‌های خیریه و بیمارستان‌های نیروهای مسلح مانند بیمارستان صدوقی که در حال حاضر حدود ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در آن بستری هستند، در چرخه خدمت‌رسانی به بیماران کرونا قرار دارند.

وی اضافه کرد: با ادامه این شرایط فعالیت‌های غیر اورژانس و غیرکرونایی بیمارستان‌ها به تدریج متوقف می‌شود و همه برنامه‌ریزی‌ها در جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی قرار می‌گیرد تا بیماران کرونا در کمترین زمان به خدمات درمان کرونا دسترسی یابند.

کد خبر 507245

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان محدودیت های کرونایی در اصفهان بیمارستان بيمارستان الزهرا بيمارستان خورشيد تخت بیمارستانی بیمارستان امین بیمارستان ریفرال کرونا بیمارستان های ریفرال کرونا بیمارستان امیرالمؤمنین بیمارستان غرضی بیمارستان شریعتی بیمارستان صدوقی تخت بیمارستان بیمارستان عیسی ابن مریم بیمارستان کاشانی بیمارستان تامین اجتماعی ظرفیت بیمارستانها بیمارستان کرونا تخت های بیمارستانی بیمارستان برای کرونا کمبود تخت بیمارستانی بیمارستان عیسی بن مریم شیوع بیماری کووید۱۹ کرونا دلتا محدودیت های کرونایی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد